tiistai 11. elokuuta 2020

Aamupala siiitä lääkkeet myrkyt. Minä pidän niitä kun sairastun lääkkeistä.

Menin aamusta kanttiiniin ostin jäätelön pari marsin  suklaata, teetä, ja hunajaa kymppi meni rahaa suunnilleeen kortilla maksoin.

On taas semmoinen tunne että on verrenpaine koholla on semmoinen  tunne kropassa, nenässäkin tuntuu paineet pikkasen tunntuu verenvuoto tuntuu nenässä. Pikkasen tulee verta tulee sormenpäähän muttei kumminkaan vuoda verta.

Nyt yritän mennä nukkumaan jos vointi paranisi. Nyt menen  nukkumaan jos vaan uni tulee. Pötkötin sängyllä muttei uni enään tullut lähellä oli uni olin silmät kiinni. Laitan hussin maksun maksuun kunhan saan tämän kirjoitettua.

Kumma paine on kropassa ihan kun olisi verenpainetta kropassa. Varmaan lääkkeet tekee huonovointiseksi, kun kummasti on välillä vointi parempi. Nyt laitan HUS laskun maksuun on iso summa 591,18 euroa. Olisihan se hyvä jos saisin huiijattua maksun.  Jäisi iso summa minulle, mutta maaksan nyt laskun ettei tule ongelmia. Jos asuntoa minulle hommaavat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...