tiistai 11. elokuuta 2020

Heräten kello 5.50 nyt pystyyn ja teen juontiin. Varjonyrkkeilyjä lämmitellen siitä sellijumppia etunojapunnerruksia ja lantuksia. Odotan aamupalaa ja lääkkeitä mitkä on pakko ottaa.

Vedin etunojapunnerruksia sekä lankutuksia tiukkoja varjonyrkkeilyjä. Vedin tiukat sellijumpat aamusta. Vedin useita sarjoja nyrkkeilyjä ja saksihyppyjä.

Kusin yöllä roskikseen oli lattiallakin märkää, muistan jotenkin kusseeni kumma kun en mennyt vessaan. Joku oikosulku tuli minulle, sain aamusta tyhjennettyä  kusiroskiksen naisten vessan roskikseen. Hyvä niin pääsin siitäkin ongelmasta.

Kumma kun silmäni ovat huonot harottaa ne jotenkin eikä tarkennus onnistu. Täytyy käydä ostamassa numero 3 lasit olisi ne tehokkaammat kun nämä 2,5 mitkä silmälääkäri määräsi. Olisi pitänyt pyytää siltä 3 lasit.

Tuli uusi tumma pummamaan kahvia sanoin ettei ole enkä antaisi vaikka olisi. Sanoin ettei ole hänestä kiinni vaan yleensä kun pummaa kaikki minulta sanoin että olen ollut 12 kertaa linnoissa ja kymmeniä kertoja hoidossa enkä ole koskaan joutunut pummaamaan keneltäkään. Keitin viimeksi kahvipaketista  kahdet kahvit  jotkut oli siitä keittäneet, varmaan kun oli siinä enään pussin pohjalla  hilse.

Nyt tekemään sellijumppia onneksi nöössipoika lopetti vittuilunsa Esitti se jotain kovanaamaa uhoamalla minulle. Mikä lie kusta sillä oli päässä. Jos lyön tollaselta pään irti saan suljettua vaikka itse oikeassa olenkin. Eli täytyy nyt vaan hillitä itsensä ja yrittää puhumalla selvittää asiat  jokuhan sillä oli paineita päässään kun oli se alkuun niin mukava kaveri mutta yhtä äkkiä alkoikin se vittuilemaam minulle etten ole linnoissa ollut. 

Ei helvetti tommoinen nöössipoika olenhan ollut 12 kertaa linnoissa ollut ja kymmeniä kertoja sairaaloissa siihen holiostoilat ja katkot Ja seuraavaksi meni jo sen vittuilut överiksi kun tuli se keittiöllä uhoamaan että mennään pihalle ottamaan ykköset mitä lie matsia tarkoitti. Meinasin sen kiskoa korvistaan vessaan ja testata kaverin. Kumma oli käytöksen muutos kaverilla.

No oli kaveri jo asiallinen kun toivotti  se illasta hyviä öitä. Toivotaan että oli sillä joku sairaus puuska voihan olla että harmitti sitä kun on minulla työlupa ja vapaakävely.

On 25 minuuttia aaamupalaan hyvä niin onkin vähän nälkä jos, otan puuroa jos sitä on ja leipää ,  leikkeleitä juomat piimää ja mehua. Hyvä tyyppi oli alkuun uhoaja synkkasi meillä hyvin sen kanssa sain siltä henkistä tukea henkilökuntaa vastaan. Toivotaan nyt että rauhoittui kaverin minulle vittuilut. Enhän ole ikinä tommoista käytöstä saanut ottaa vastaan hullujen huoneella

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...