keskiviikko 12. elokuuta 2020

Sai H hoitaja minut alakertaan ulkopuoliselle lääkärille.

Kaveri oli sama hyypiö kenellä olen käynyt. Nyt se olisi halunnut tutkia eturauhasen. Kieltäydyin siitä sanoin etten anna koskea  minuun kun omat yksityislääkärini. Olen homoista saanut niin pahat kammot. En lääkäriä homona pitänyt  mutten luota kun omiin lääkäreihini.

Nyt lähden syömään, oli ruoka kalkkuna vuoka jälkiruokana oli hedelmäsalaatti. Oli hyvä ruoka söin kaikki lautaselta mikä monesti jää minulta.

Jatkuu kusitarkkailu juoma paasto yön yli ja kusen seuranta sanoin kyllä lääkärille ettei kuulu kenellekkään miten paljon juon yöllä. Kai ne sorsaan kusettaa minua.Olisivat tutkineet perseestä eturauhasen mihin en suostunut ei minulle mitään  vaivaa ole eturauhasessa.

Toimi vatsani tänään paremmin H hoitaja naputteli HUS maksun koneelleni saimme maksuun laskuni 591.18 e  Nyt lähden kohta työsalin ulkotöiden keittiölle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...