lauantai 8. elokuuta 2020

Aikanen herätys kello 5,20 sellijumppia tekemään. Nuoren kaverin minun haastamiseni jollekkin perkeleen ykkösille.Pihalle olisin voinut lyödä kaverin selälleen.Mutta pahaa olisin siitä saanut.

Heräsin aikasin tein sellijumpia varjonyrkkeilyjä sekä venytyksiä siitä etunojapunnerruksia lankutuksia. Aitajuoksia venytyksiä istuen lattialla . Vedin useaamman etunojapunnerruksen ja lankutuksen varjonyrkkeilyä otin monta sarjaa noin viisi sarjaa sekä etunojapunnerruksen viisi sarjaa.

Teki todella hyvää jumpata nyt vedän vielä sarjoja. Teen vielä sarjoja tänään, teen nykyään joka päivä  treenenjä. On niin hyvä tehdä treenejä teen heti aaamusta niitä.

Perkele kun toi J. alkoi tossa yksi päivä vittuilemaan etten missän linnoissa ollut vaikka olen ollut 12 kertaa linnoissa ja leireillä sekä kymmeniä kertoja hullujen huoneella viinan takia eniten sekä katkoilla ja holistiloissa. Tommonen saatanan nöössi poika alkoi turpaansa aukomaan. Seuraavana päivänä alkoi nöössi poika vittuilemaan potilaskeittiöllä että mennään pihalle ottamaan ykköset mitä se sitten tarkoittikaan Matsia vissiin saatanan luuviulu yhden lyönnin mies. Vituttaa tommoisen antaa rasittaa lusimistani, mutta kuin herkkä olen ottamaaan vastaaan tommoiset kiusaamiset.

Ja kun tiedän J. jos sen lyön nurin kääntää se minun päälleni asian. Nytkin se kaveri puhui käytävällä hoitajalle että minä hänelle vittuilin vaikka se minulle vittuili ja haastoi minut tappeluun . Miettikää nyt näitä elukoita valehtelevat minun päälleni asiat.

Vituttaa nämä hullut  niin paljon, hoitajat on mitä on ja potilaat samaten. Pitäisi päästä minun jo omieni pariin. En meinaa jaksaa näitä kipeitä, joka päivä jotain vääntöä. Ei nyt pahalla mutta kipeät on kipeitä. Eihän nämä voi mitään sairauksilleen, ja kun on vielä mielisairaus porukalla kyllä se on vaikea sairaus. Tekee porukan niin , vaikeahoitoiseksi täysin fiiliksillä menee porukka. Toki lääkkeillä saavat  tasapainotettua vointiaan. Minä en ole muuta kun alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästäni. Siksi minun olisi päästävä hullujen hoitajien ja potilaiden luota pois.. Kun on minusta kaikilla päässä vikaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...