Miten helvetissä voi tosiaan joku hullujen huoneen puoskuri määrätä minulle hullun lääkkeitä. Ei millään en ole edes puhunut paljon tämän osaston I.T puoskarin kanssa. Kysynpä vaan miten lonkalta voi heittää lääkitykset päälle.
Ja minulle sekopäälääkkeet mitkä eivät minulle sovi sairastuttaen minut pahasti.
LEMILVO 15 MG. PRIMASPAN 100 MG MIKÄ ON MINULLA MENNYT. FELODIPIN 10 MG. LITO AAMUSTA 600 MILLIÄ . JA ILLASTA 1200 MILLIÄ LITOA . OLANTSAPIINI 20 .MG.
Ei ihme että olen kipeä ollut pitkään. Auttakaa minua hyvät ihmiset että pääsen näistä myrkyttäjistäni eroon ennen kun myrkyttävät minut kokonaan. Paha oli kun määräsi varmaan lääkäri myrkyt silmiini kun meni verenpainelääkkeestä silmäni pahaan kuntoon sanoi kyllä silmälääkäri järvenpään silmäasemalla kaihista. Mutta on kumma kaihin poikanen puhkeaisi samaaan aikaan kun meni verenpainelääke. On ollut pitkään silmävaivani mustia palloja menee silmissä ja vaaleita verhoja. On ihmiselle silmät tärkeimmät ja helvetti nämä yritti minut ehkä sokeuttaa. Niin pahaa on jatkuvasti silmävaivani. Minä siitä teen vain johtopäätöksiä kun myrkytti minut ryssä V.T litolla huonoon kuntoon sekä risperidon lääkkeellä. Siksi iuskon melko varmuudella silmieni tuhoamiseen. Olen pitkään odottanut silmieni paranemista. Ei uskoisi etttä lääkkeillä sairastutetaan pahasti.
Ryssä ihan varmana minut yritti saada myrkytystilaan. Kusi ja verikoetta kerta viikkoon ottivat. Olen saanut tietooni että litossa on tolla minun annoksella paha myrkytysvaara. Siksi siinä otetaan kusi ja verikoetta.
Saatanan sadistit myrkyttäjät kyllä teillekkin paikka ja aika tulee olemaan vittumainen sen teille tulen järjestämään. Koro koro virus Hah Hah.
Ja minulle sekopäälääkkeet mitkä eivät minulle sovi sairastuttaen minut pahasti.
LEMILVO 15 MG. PRIMASPAN 100 MG MIKÄ ON MINULLA MENNYT. FELODIPIN 10 MG. LITO AAMUSTA 600 MILLIÄ . JA ILLASTA 1200 MILLIÄ LITOA . OLANTSAPIINI 20 .MG.
Ei ihme että olen kipeä ollut pitkään. Auttakaa minua hyvät ihmiset että pääsen näistä myrkyttäjistäni eroon ennen kun myrkyttävät minut kokonaan. Paha oli kun määräsi varmaan lääkäri myrkyt silmiini kun meni verenpainelääkkeestä silmäni pahaan kuntoon sanoi kyllä silmälääkäri järvenpään silmäasemalla kaihista. Mutta on kumma kaihin poikanen puhkeaisi samaaan aikaan kun meni verenpainelääke. On ollut pitkään silmävaivani mustia palloja menee silmissä ja vaaleita verhoja. On ihmiselle silmät tärkeimmät ja helvetti nämä yritti minut ehkä sokeuttaa. Niin pahaa on jatkuvasti silmävaivani. Minä siitä teen vain johtopäätöksiä kun myrkytti minut ryssä V.T litolla huonoon kuntoon sekä risperidon lääkkeellä. Siksi iuskon melko varmuudella silmieni tuhoamiseen. Olen pitkään odottanut silmieni paranemista. Ei uskoisi etttä lääkkeillä sairastutetaan pahasti.
Ryssä ihan varmana minut yritti saada myrkytystilaan. Kusi ja verikoetta kerta viikkoon ottivat. Olen saanut tietooni että litossa on tolla minun annoksella paha myrkytysvaara. Siksi siinä otetaan kusi ja verikoetta.
Saatanan sadistit myrkyttäjät kyllä teillekkin paikka ja aika tulee olemaan vittumainen sen teille tulen järjestämään. Koro koro virus Hah Hah.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti