maanantai 10. elokuuta 2020

Heräten 4.45 siitä valvoen nettiä tutkien. Ja kynällä kirjoittaen tarinoitani. koro koro tauti iskee haha haha.

Käteni eivät vapise nyt niin paljon välillä se on pahempaa vapinat ihan heijastuu se jalkoihin.

Teen sellijumppaa koneen käytön ohella varjonyrkkeilyä , etunojapunnerruksia, lankutuksia, venyttelyjä, monia liikkeitä ja useita sarjoja etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla liikkeellä.

Vedän useita sarjoja varjonyrkkeilyä sekä jumppia. Huomasin että on hoitomaksu tänään viimesenä päivänä maksussa alan sitä kohta maksamaan oli rahaa tullut  7.8.2020 eläke ja hoitotuki.

Jatkan kohta kirjoittelua maksuni jälkeen. Harmi kun tuli minulle valittujen palojen 1000 euron arpajais voitto mutta menikin siitä kaksi hoitomaksua. Siitä meni maksut ja rahani.

Vedin vielä sellijumppia äsken nyt maksan hoitomaksun ja siitä teen jumppia. Tämä ei ole mikään helppo maksella noita laskuja koneella. Mutta täytyy nyt yrittää maksella.

Mielummin maksaisin pankkiin tytöille tiskille olisi se ammattilaisen helpompi maksella tiskillä. Katsotaan nyt saanko laskuni maksettua yleensä saan ei toi kone ole niin vaikea käyttää.

Syön ekaksi aamupalan ja sitten maksan hoitomaksun aamupala on kello 8.

Laitoin valittujenpalojen arvan arpajaisiin sata tonnia olisi jaossa. En vaan osannut laittaa kulta arpaa mutta toivotaan nyt että onnistuu yhdelläkin arpanumerolla minua. Kun jo kerran tosiaan voitin 1000 euroa  arpajaisissa valituilta paloilta. Kyllähän elämäni muuttuisi jos sata tonniakin saisin arpajaisissa.

Tunti on vielä aamupalaan ja lääkkeisiin puhuvat korona taudista toineen aalto on tulossa. Hyvä   JUMALA rankasee ihmistä kun ne on  tehneet niin paljon pahaa. Jos menisi koko ihmiskunta olisihan se hyvä. KORO KORO HAHA HAHA. SIINÄHÄN MIETITTE PAHOJA TEKOJANNE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...