torstai 6. elokuuta 2020

Iltasta tarinaa Ohkolansairaalasta. Iltapala ja lääkkeet eli myrkyt LITO 1800 MILLIÄ JA OLANTSAPIINI 20. LEMILVO 15 MG. PRIMASPAN 100 MG. FELODIPIN 10 MG. MONIMIVITAMIINI . VITAEPRO

Kyllä noita myrkkylääkkeitä meneekin lito 1800 milliä pahimpana ja olantsapiini 20 mg. Jouduin verikokokeissa käymään kertaviikkoon. Kusikoe on harventunut kysyin labran tytöltä mitä ottaa se verikokeella. Kuulemma kilpirauhaskokeita, yrittää ryssä minua myrkyttää on ryssä V.T. Eivät onnistuneet minua myrkyttää litolla ja silloin menevä risperidon. Kysynpä vaan mikä on ryssien    motiivi myrkyttämisesssäni. Olin yli vuoden kovasti kipeä osastolla 30 vittuilivat minulle kun yritin apua saada lääkäriltä ja hoitajilta. Sairastumiseeni nytkin vapisee kädet pahasti päänsärky on onneksi vähentynyt. Unet oli huonot osastolla 30 nukuin noin 2-4 tuntia.

Kun nyt saisin selvyyden myrkyttämiselleni onko sitä kun olen huumeita vastaan ja täällä liikkuu huumeita,  nyt on ollut kyllä hiljasempaa. Kyllä on helvettiä ettei meikäläinen ala apua saamaan. Onko kaikki unohtanut meikäläisen.

Vitttu näitä lääkäreitä, on ne niin dorkia ei pääse edes keskusteluun niiden kanssa.

Tulee ihan pojan Äiti mieleen kappaleesta Boney M hyvä kappale tulee juuri. Rakastin omalla tavalla Pojan  K. Åitiä R,V luulin että olisi meillä  ollut iso perhe  ja onnellinen liitto. Mutta ennen kun lähdin rakennukselle  töihin kosin pojan äitiä aamusella. Tulin töistä oli muija ja poika lähtenyt. Siitä se jätti minut minä masennuin pahasti. Kaikki jäi olin hyvä pelaamaan tennistäkin jäi sekin harrastus.

Tommosen huoran annoin kusettaa itseäni muka rakasti se minua. Kuulin ettei sillä ole miehensäkanssa yhtään omaa lasta. Miehensä kehtaa puhua facebookiin että on hän viriili mies. Kysynpä vaan missä mennään ja akka oli huora. Otin pojan itselleni mutta sossu halusi isäni kasvatus vnhemmaksi isä tiputti pojan eittiön lattialle poika oli tajuttomana. Pidin pienen kotona päivän siitä se tokeni kun sen päätä itku silmässä sivelin. Isä sanoi vaan että huoran pentu. Kaikki rokotukset ja hammashoidot hoidin.

Tein vielä pojasta Bomber kuskin. En vaan olisi uskonut miksi poika perheineen minut hylkäsi
tämmöiseen sastanoiden maahan kirottu kanssa ja kirottu maa on suomi  saasta kirottu maa. Ja saastaset ihmiset. Toivotaan nyt että suunnitelma menee läpi ja Korovirus leviää joka puolelle.

Koro siellä Koro täällä koro leviää sinne tänne. On koko maailma kusessa KORO KORO KORO KOLMANNEN KERRAN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...