maanantai 10. elokuuta 2020

Katsotaan ehdinkä kirjoittaaa tarinaani kun alkaa lääkkeet vaikuttamaan.

Oli äsken lääkkeet ja iltapala tuntuu lääkkeet vaikuttavan pikkuhiljaa. En tiedä mikä lääke se on LITO 1200 milliä sekä OLANTSAPIINI 20 MG. illasta vielä 600 LITOA. Muitakin lääkkeitä  menee  lukekaa. Kirjoitin pitkän stoorin ryssistäkin mutta myös veli venäläisestä V.K on se minulle hyvä kaveri Keravalta. Syötin ja juotatin  V. K keravalla syötiin ravintolasa ja ostin viinaa V.K

Kohta käynkin nukkumaan pitäisi  mennä vielä teen keittoon kun laitoin valmiiksi hunajan ja teepussin. Sanoi hoitaja että potilaskeittiö on auki kello 23 asti hyvä niin ehtii keittää vaikka teet  tai myöhäis kahvit.

Olihan taas vääntöä hoitaja H  kanssa S potilas istui meidän kanssa sanoi hoitaja S potilaalle että pääse se suoraan hoitokotiin. Alkoi saatanan muija hoitsu H. Että vaivaako minua joku sanoin etkö ääliö tajua kun olen ollut 1 V 8 KK kipeä. Monella tavalla oli muijan silmät kun pirulla ei ollet sen silmissä yhtään rakkauden hehkua. Toivotaan nyt ettei tule ongelmia sen kautta.

Kyllähän minä saan ääntä pitää elämästäni ja täältä sairaalasta. Onhan tämänkin sairaala mennyt ihan vituilleen. Huumeita  liikkuu ja ilmapiiri on huono. Aikoinaan oli  kellokosken talossa ilmapiiri  hyvä ei väkivaltaa eikä huumeita koskaan aikanani pidin kuria siellä.

Ihmettelen mistä huumeita tulee taloon.

Yritin juuri soittaa pojalleni atari puhelimella. Tuli perään viesti missä se sanoi ettei voi se nyt puhua. Toivotaan että alkaisi pojan väki ottamaan minut perheeseensä. Jos poika tietääkin miten minua kidutetaan

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...