perjantai 7. elokuuta 2020

Iltaruoka oli äsken viellä tulee iltapala ja lääkeet.Pitäisi minun päästä lääkkeistä vaikka väkisin. Kun myrkyttää nämä sadistit minua olen sairastunut lääkkeistään.

VIELÄ KERRAN MYRKYISTÄ TÄHÄN LEMILVO 15 MG. PRIMASPAN 100  MG. FELODIPIN 10 MG. LITO ILLASTA 1200 MILLIÄ  AAMUSTA MENEE SAMAA MYRKKYÄ 600 MILLIÄ ILTA OLANTSAAPIIN 20 ,MG. JOUDUN KÄYMÄÄN KUSI JA VERIKOKEISSA KERTA VIIKKOON. MYRKYTYSVAARAN TAKIA. VIIOMEKSIKIN OLI VERIKOE KILPIRAUHASARVOJEN TAKIA. NÄMÄ SAATANAT YRITTÄÄ MINUT MYRKYTTÄÄ.

Olen ollut yli vuoden kipeä, pahasti oli kun ottivat verenpaine mittaukset ja minusta paineeni olivat hyvät ja paranisivat kun jätän lääkkeet pois. Otin verenpaine lääkkeen kumma vaan kun meni heti silmät en nähmyt kunnolla mustia läikkiä meni silmissä ja vaaleita verhoja meni. Perkele eivät pystyneet edes ryssät  minua tuhoamaan LITOLLA JA RISPERIDONILLA.Sairastuin kumminkin pahasti niistä henkilökunta ei mitään kantaa ottanut avunpyyntöihini. Vaikka sanoin monelle hoitajalle ajoivat minut pois lääkejonosta sanoen ettei saa puhua joku kuulee

Vapinat todella pahoja nykäyksien muodossa ja ne on ollut pitkään. Päänsärkyä oli osasto 30 joka yö jouduin ottamaan särkylääkkeitä. Seksihalut menneet mitkä nyt on täällä osastolla 20 parantuneet.Kokonaisvaltanen huono  olo mitkä oli osastolla 30 pahat. Lihas kunto tippunut en ole jaksanut edes treenata. Muuta kun sellijumppaa tehdä siinäkin on tehot hävinneet. Meni yhteen aikaan kevyesti 90 toistoa etunojia nyt menee noin 60 toistoa. Toki sisulla menee toi 90 toistoa treenatessa siitä puhe,  alankin vetämään sellijumppia onkin mukavasti olkapäät kipeät viimetreenistä.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...