Lääkäri ja hoitajat määräsi ryssä lääkäri V.T minulle LITO lääkkeen 1800 milliä sekä riperidon. Niistä jouduin kusi ja verikoetta jatkuvasti antamaan myrkytystilan takia. Sairastuin pahasti vuodeksi. Ei sadistit välittäneet mitään puheisiini sairasteluista. Hoitajat olivat täysiä sadisteja osastolla 30 missä oloni olikin huonompi. Nukuin noin 2-4 tuntia yössä.
Kumma kun hoitaja S puhui että lääkäri I.T määrää lääkkeet millä perusteella miksi se saatana saa myrkyttää minua mitä helvettiä kuuluu yhdellekkään saatanan puoskarille mitä syön ja syönkö ollenkaan. Meilläpäin ihmiset parannetaan lääkkeillä. Mutta minut saastat myrkyttää lääkkeillä. Olen siitä kirjoittanut paljon asiaa, Miten sadistit saavat olla tämmöisessä virassa lääkärit ja hoitajat. Ja saatanat älkää pitäkö puheitani pahoina lukekaa tarinaani mitä minulle on tehty ryssienkin toimesta.
Luulin jo kun Jari Roposta sain hupituomion että olisin hupituomio riittänyt mutta nyt jatkuu kiduttamiseni Jorvissa ja kellokoskella ja ohkolassa.Lukekaa miten ovat sadistit minua kiduttaneet.
Ei saanut ryssät minua myrkytettyä LITOLLA 1800. Sitten pakottivat syömään verenpaine lääkkeettä meni niistä silmäni huonoksi. En ole saanut selvyyttä kuka sadisti lääkäri halusi varmaan tuhota silmäni. Pahaksi ne meni mustia palloja menee näkökentässä sekä vaaleita verhoja.
Uskon täysin että on näiden sadistejen tarkoitus tuhota minut ei muuta voi olla. Jos lääkäreillä olisi parantajan kyvýt ja taito, tajuan kyllä että on toisia niin kuutamolla että tarvii ne lääkkeitä ja suljettua asumista. Mutta kun minä olen jatkuvasti ollut töissä ja vapaakävelyillä. Luulusi että saisin sen mukaan lääkkeitä ja muutenkin parempaa kohtelua.
Lukekaa tekstejäni on siellä painavaa tekstiä minun kiduttamisestani. Todella tärkeää tekstiä kaikille lukijoilleni.
Kumma kun hoitaja S puhui että lääkäri I.T määrää lääkkeet millä perusteella miksi se saatana saa myrkyttää minua mitä helvettiä kuuluu yhdellekkään saatanan puoskarille mitä syön ja syönkö ollenkaan. Meilläpäin ihmiset parannetaan lääkkeillä. Mutta minut saastat myrkyttää lääkkeillä. Olen siitä kirjoittanut paljon asiaa, Miten sadistit saavat olla tämmöisessä virassa lääkärit ja hoitajat. Ja saatanat älkää pitäkö puheitani pahoina lukekaa tarinaani mitä minulle on tehty ryssienkin toimesta.
Luulin jo kun Jari Roposta sain hupituomion että olisin hupituomio riittänyt mutta nyt jatkuu kiduttamiseni Jorvissa ja kellokoskella ja ohkolassa.Lukekaa miten ovat sadistit minua kiduttaneet.
Ei saanut ryssät minua myrkytettyä LITOLLA 1800. Sitten pakottivat syömään verenpaine lääkkeettä meni niistä silmäni huonoksi. En ole saanut selvyyttä kuka sadisti lääkäri halusi varmaan tuhota silmäni. Pahaksi ne meni mustia palloja menee näkökentässä sekä vaaleita verhoja.
Uskon täysin että on näiden sadistejen tarkoitus tuhota minut ei muuta voi olla. Jos lääkäreillä olisi parantajan kyvýt ja taito, tajuan kyllä että on toisia niin kuutamolla että tarvii ne lääkkeitä ja suljettua asumista. Mutta kun minä olen jatkuvasti ollut töissä ja vapaakävelyillä. Luulusi että saisin sen mukaan lääkkeitä ja muutenkin parempaa kohtelua.
Lukekaa tekstejäni on siellä painavaa tekstiä minun kiduttamisestani. Todella tärkeää tekstiä kaikille lukijoilleni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti