keskiviikko 12. elokuuta 2020

Olin töissä kello 14.30 tulin osastolle oli ruoka pinaattikeitto munalla .Kirjoittelen tarinoitani iltapäivästä.

Oli hyvä ruoka pinaattikeitto söin ison lautasellisen muna teki hyvää siihen. Join äsken teetä kupillisen harmi kun ei ollut hunajaa siihen, maistuu minulle hunaja mutta pääsi se loppumaan.

Kyllä toi potilas K. on kyrpä tyyppi möykkäsi se ruokajonossa S. kun S. oli sen takana lähellä tänään se saatana oli ihan takanani ja sanoin sille että pidä hajurako. Sama on kun tuli ryssä kundi  tänne lipo K sitä venakkoa lipoi rastui selittää lipo K minuakin kun tulin taloon. Minä huudan sekopäälle rukiver, En livo ketään, K. lipoo isoa kaveriakin. Täys paska koko K. helvetti kaveri selittää olevansa uskossa vitut ei missään uskossa K. ole sen olen huomannut. On kaverissa ikäänkun pahuus sisällään. Paha ihminen se on monta kertaa sen olen huomannut. Harmi kun ei täällä ole yhtään uskovaista voisin puhua ihmeteoistani. Mutta vittu näiden  pää ei kestä mitään

On näistä jumala  yhtä kaukana kun aurinko maasta ellei sitten jumala halua muuta. Siksi kaipaan jo omieni pariin että saan olla kiltti PAPA hyvä hyville paha pahoille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...