torstai 6. elokuuta 2020

Vielä tarinaa tällepäivälle ajoin partani äsken muutti se miestä kummasti. Kohta onkin iltapala ja siitä lääkkeet. Koro Koro Koro Haha hah.

Minulle ei tullut kello 4 ruualla omaa sianlihatonta ruokaa,  joten söin pelkkää salaattia. Minun partakoneeni  oli kaapissa mutta  siitä puuttuu virtajohto. Ajoin talon trimmerillä parran mietin ajanko hiuksetkin mutta tyydyin parranajoon. Tulikin ulkomaan kaveri lomilta tarjosi se yhden kakkupalan ja kahvit. Toivotaan nyt että pysyy rauha talossa, uskon niin onkin ollut hiljaista pitkään.

Varmaan sopii minulle paremmin kun parta on pois leikkaan vielä hiuksia huomenna sopii minulle lyhyempi kampaus.

Kohta onkin sitten iltapala ja lääkkeet hyvä niin onkin hiukan nälkä minulla kun iltaruoka oli vaan salaattia. Kumma ettei ollut minulla sianlihatonta ,vegaanit saivat omansa kaksi oli vegaania osastolla.

Kohta menen seurustelemaan poikien kanssa jos seurani kelpaa niille. Enhän nyt toki vasikka ole en niistä välitä pidän kyllä kurin pojille. Ja sen varmaan muutamat tietää ainakin lusineet pojat. On meitä muutamia lusineita. Osastolla on sörkän nuorta polvea ja minä kiertänyt  sörkänkin ja riksu oli kotini.

Olenhan kirjoittanut lusimisestani paljonkin tarinaa, Minä lusin mielummin kuin olin siviilissä kun kaikki frendit oli taloissa. Pahimmat murhamiehet olivat parhaita kavereita minulle. Toki olihan mukavaakin siviilissä pelata lätkää ja ajaa prätkää. Siinä se elämäni meni Jarista saatu hupituomio oli liikaa pilasitte elämäni minä pilaan teidän elämän ja lapsiennekin elämän. Kuolette nuorena  ja kituen jengini tartuttaa teihin semmoiset  virukset  ja bakteerit ettette pysty niitä edes hoitamaan.

Vai koro koro etsikää nyt saatanat rokote siihen haha haha koro koro koro haha haha .

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...