sunnuntai 2. elokuuta 2020

Katsoimme M. kanssa crossia ja Bomber kokoontumista sekä aseista ohjelmaa oli AK 47 ja muita konetuliaseita.

Lähti M. sisäpihaulkoiluun lopuu se kohta ja sen jälkeen on ruokailu. Olisihan vielä mukava katsoa aseita. Minä tykkään aseista on niillä voima   kunnia ja ylistys. Aseilla on mahti kaikki voima  on aseilla kaikki kumartaa kenellä enemmän on aseita. Toki myös muuta voimaa mitä sota kaipaa. Pelko ei ole ase,  rohkeus on puolet voimasta.

Kohta alkaa ruokailu syömme vieläkin huoneissa ainakin osa porukkaa.Tulisi hyvä ruoka kun on vähän nälkäkin tulisi kunnon pihvi nautaa tietenkin.

Oli ruoka kunnon perunaa ja sianlihaton kastike. Otin myös porkkanaa mille olin aikoinaan allerginen  allergiasairaalan testeissä uudesti koulutettavaksi. Syön kumminkin porkkaanaa.

Kumma kun pääsi S. ulkoilemaan vapaasti vaikka se hatkasi joku aika sitten. Minä lensin osastolta 30 osastolle 20 ja kiinni olin viikkoja. Kumma että antoi lääkäri I.T luvat vaikken luovuttanut maksuvälineitä heille. Mitä se pyysi kummaa on talon touhut kun ei ole säännöt kaikille samat.

Nyt lähden ulkoilemaan jos lenkin heittäisi. Tonne  alatielle kauppaankin  olisi mukava lähteä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...