maanantai 10. elokuuta 2020

Tarinoitani tällepäivälle elämääni, selkin, samarian , pisaran kusetuspaikka mistä tämä kidutukseni alkoi.

Onhan tätä tarinaa tulossa paljonkin kunhan vaan saan runosuoneni kukoistamaan.

Kyllä tästä täytyy päästä lähtemään pikkuhiljaa. Vituttaa tämä kiduttamiseni niin paljon ryssät ja suomen perkeleet kiduttaa kaikella tavalla.Pakkolääkitsemällä ja pakkohoidoissa pitäen, Minä olen syyttä täällä olen kirjoittanut siitä paljonkin. Kuinka kusettivat minua selkin, samarian ,pisara paikassa kun piti sen paikkan olla selvä paikka uskovainen. Olikin juoppo kokki sekoilija Antti Rasinkangas sekoili talossa pahasti kolme kertaa poliisit soittaen kun pikku ukkoja näki. Kerran piti sillle soittaa ambulanssi taloon selitti se hullu minulle  että on puukot esillä sillä. Sanoin hälytyskeskukseen että puukot on piilossa ja iso Antti vetää itkuviinaa tulivat ilman poliisia.

Kumma vaan ettei Anttia viedä pitkään kerran Antin hakuja tutkivat mukavat poliisit mikä lie rikollisjärjestö oli koko paikka. Antin jutut oli niin outoja etten muutenkaan olisi jäänyt tommoiseen taloon. Harmi kun pillastuin vähän Antin touhuihin. Kun oli se käynyt nuorta pikkupoikaa kurkusta kiinni niin että oli poika joutunut potkasemaan itsensä irti Antion otteeta.

Antti kehui sillä olevan 150 kilon sormivoimat minä kerran nykäsin oli kaveri pitkin lattiaa viinat nurin. En ole koskaan hävinnyt sormikoukkua näihin vuosiin. Tiukkoja vetoja on ollut mutta kun periksiantamaton olen sillä voittanut vedot. Nyt pitäisi saada asunto ja seurakunta yhteys omieni pariin. Minulla on parantajan kyky kaukoparantajakin minussa on.. Täältä hullujenhuoneelta pitäisi päästä vaikka väkisin pois. Kun en ole hullu muuta kun näiden saatanoiden kiduttajieni syyttömänä tuomittu. Olen alkoholisti en hullu viinapiru on päästäni kuollut.

Minä jäin tänne ohkolan sairaalaan tutkivana journalistina kun täällä on ollut paha huumeorganisaatio. Mikä on ryssien ja suomi perkeleiden motiivi myrkyttämisessäni. Johtuuko kaikki huumetouhuista. Onko ihan kaikki isompaa organisaatiota. Pahasti siltä tuntuu saisin nyt Interbolin asialle. Ja lähtisi iso pyörä pyörimään. Ja koittakaa miettiä ketä saatanat olette kusettaneet. Minä en kuole ryssän lääkärin toimesta V.T kuka määräsi minulle 1800 LITOA ja risperidon. En varmaan kostamatta  sairastu vuodeksi ja päällekkin. Saatte elukat olla siitä varmoja että kosto on suloista

Niin saatanan kipeä olen ollut talossa nauroivat suomi saastat osasto30 nauroivat melkein sadistit suomi hoitajat. Minä olen linnoissa rakentanut seutulassa urheiluvetäjänäkin. Ilman myrkkyjä lusinut 12 kertaa sain jo Jarista 8 vuotta hupituomioo ja muut vuodet hupia kun en asuntoa saanut. Mitähän ryssän saatanat minuun työntävät  kun olen välillä täällä ollut pirun kipeä. Kumma että rysssät otetaan  minua myrkyttämään.

Ei  ryssät päässeet  DOHAN kisoihinkaan taisi olla koko valtiovalta myrkyttämisessä mukana. Nyt ovat myrkyttämässä minua. Riihimäen keskusvankilassakin teimme urakallla venäjälle tavaraa ratakiskon välikappaleita ja pulttisorvissa uuden jengat pultteihin. Minulla  ei ole koskaan ollut mitään venäläisten kanssa ongelmaa. Tämä ryssän saatana V.T alkoi minua myrkyttämään ja tappamaan hitaasti.. Haluan selvyyden ennen kun lähdn itse liikkeelle.Haluan vaan tietää miten ryssät saa minua myrkyttää. Pelkään labran käyntiä kun tiedän näiden minua myrkyttävän. Niin monta sairautta olen saanut itseeni. Miksei jenkit tee mitään kun niitäkin on blogissani lukijoina. Qataria ja muita maita. Mieluiten toimin rauhan lähettiläänä ja sulassa sovussa kunhan vaan saan selvyyden myrkyttämiseeni.Ja toki kunnon korvaus suomen valtiolta ja toki venäjältä jos se ei onnistu maksatte omasta  pussista.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...