Kyllä teki hyvän fiiliksen ja tehoja , ulkotöiden salilla , sain kunnolla tehtyä treenit steppi askelta samalla nopeita lyöntejä ottaen. Lähtee minulta vielä aika nopeudella lyönnit ja lempinimeni oli Riihimäen keskusvankilassa KENKÄ KERAVA.
Ostin pojille tänään kahvipaketin vähän rauhottui ilmapiiri. J. lopetti turvanaukomisen alkoi nöössipoika haastamaan minua jollekkin ykkösille. Matsiin haastoi en viitsisi katkasta nöössipojan niskoja. Turhaan tulee ongelmia ja tuomioa tulee lisään.
Nisti kaveri R. sanoi että tulee sille muutto vanhaan vaasaan tai niuvanniemeen.Kyllä se niin sekasin onkin ollut saise ihan sekasin osaston ihmettttelin miten R. nisti sai jopa hoitajat kuunteelmaan sen höpötystä.
Tossa se oli aina lääkekanslian ovella kerjäämässä lääkkeitä. Nyt on kaveri ollut rauhassa varmaan muutto panee miettimään. Onhan se valtionmielisairaala aina kova muutto on toinen valtionmielisairaala Vaasansairaala toinen Niuvanniemeen
Katsotaan nyt panevatko ulkomaan kaverin H. toiseen valtionmielisairaalaan. Onhan ne kaverit vaikeita en usko että minulle mitään ongelmia tulee vaikka olenkin vaikeahoitonen. Mutta minähän pidän puoleni lääkityksistä rutistessani, sehän pitäisi vaan osoittaa hoitajille että pidän puoleni. Ja kun rutisen lääkkeistä ja hoidosta on se terveen merkki etten suostu teuraalla menemään.
On tämä semmoinen organisaatio ryssiä lääkäreitä Lukekaa sekä niiden suomalaisia hoitajia. Täysin kyrpiä on täällä lääkärit ja hoitajat Mengeleitä lääkärit ja kapoja on hoitajat. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan. Mitähän minun veli Venäläinen kaverini V.K tuumaisi kohtelustani venäläisten toimesta,
Helvetti älkää minua tuomitko mitä minulle teki ryssä lääkäri V.T kun myrkytti minut LITOLLA ja risperidon 1 v 7 kipeä olin pahasti. Nyt on pahinta vapinat , käsissä pahimmat mutta jalatkin tekee vapinoita. Päänsärkyä on ollut teki osaston lääkäri tarkkailu lausnmnon mihin se kirjoitti että on minulla kognitiisia oireita. Olen valittanut sairastumisia vuoden hoitajille ja lääkäreille mutteivät mitään kantaa ole ne ottaneet. Nauraa ne melkein minulle kun oireista puhun. Nyt alkaa väsyttämään käyn nukkumaan. On neurologisia oireita vapinoita päänsärkyä panohalut menneet nukuin osasto 30 pari tuntia nukun nyt paremmin tällä osasto 20. Kumma vaan kun ei ottanut osastolla 30 kukaan hoitaja mitään kantaa lääkkeistä johtuvista sairastumistani eikä lääkäritkään mitään kannanottoa. Miksi saa sadistit hallita tämmöistä pakkaa. Huumeväki kyllä haluaa tämmöistä paikkaa kun saavat lääkkeitä niin paljon kun haluavat. Nyt nukkumaman hyvät yöt neitsyt morsiammeni.
Ostin pojille tänään kahvipaketin vähän rauhottui ilmapiiri. J. lopetti turvanaukomisen alkoi nöössipoika haastamaan minua jollekkin ykkösille. Matsiin haastoi en viitsisi katkasta nöössipojan niskoja. Turhaan tulee ongelmia ja tuomioa tulee lisään.
Nisti kaveri R. sanoi että tulee sille muutto vanhaan vaasaan tai niuvanniemeen.Kyllä se niin sekasin onkin ollut saise ihan sekasin osaston ihmettttelin miten R. nisti sai jopa hoitajat kuunteelmaan sen höpötystä.
Tossa se oli aina lääkekanslian ovella kerjäämässä lääkkeitä. Nyt on kaveri ollut rauhassa varmaan muutto panee miettimään. Onhan se valtionmielisairaala aina kova muutto on toinen valtionmielisairaala Vaasansairaala toinen Niuvanniemeen
Katsotaan nyt panevatko ulkomaan kaverin H. toiseen valtionmielisairaalaan. Onhan ne kaverit vaikeita en usko että minulle mitään ongelmia tulee vaikka olenkin vaikeahoitonen. Mutta minähän pidän puoleni lääkityksistä rutistessani, sehän pitäisi vaan osoittaa hoitajille että pidän puoleni. Ja kun rutisen lääkkeistä ja hoidosta on se terveen merkki etten suostu teuraalla menemään.
On tämä semmoinen organisaatio ryssiä lääkäreitä Lukekaa sekä niiden suomalaisia hoitajia. Täysin kyrpiä on täällä lääkärit ja hoitajat Mengeleitä lääkärit ja kapoja on hoitajat. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan. Mitähän minun veli Venäläinen kaverini V.K tuumaisi kohtelustani venäläisten toimesta,
Helvetti älkää minua tuomitko mitä minulle teki ryssä lääkäri V.T kun myrkytti minut LITOLLA ja risperidon 1 v 7 kipeä olin pahasti. Nyt on pahinta vapinat , käsissä pahimmat mutta jalatkin tekee vapinoita. Päänsärkyä on ollut teki osaston lääkäri tarkkailu lausnmnon mihin se kirjoitti että on minulla kognitiisia oireita. Olen valittanut sairastumisia vuoden hoitajille ja lääkäreille mutteivät mitään kantaa ole ne ottaneet. Nauraa ne melkein minulle kun oireista puhun. Nyt alkaa väsyttämään käyn nukkumaan. On neurologisia oireita vapinoita päänsärkyä panohalut menneet nukuin osasto 30 pari tuntia nukun nyt paremmin tällä osasto 20. Kumma vaan kun ei ottanut osastolla 30 kukaan hoitaja mitään kantaa lääkkeistä johtuvista sairastumistani eikä lääkäritkään mitään kannanottoa. Miksi saa sadistit hallita tämmöistä pakkaa. Huumeväki kyllä haluaa tämmöistä paikkaa kun saavat lääkkeitä niin paljon kun haluavat. Nyt nukkumaman hyvät yöt neitsyt morsiammeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti