maanantai 3. elokuuta 2020

Olen ollut kova treenari ennen mutta nyt jäi taas treeni sali tänään. Kun olen kipeä ollut pitkään ei silloin salitreeni maistu.. Vedin kumminkin töissä tiukat treenit nyrkkeily karate treenit

Kyllä teki hyvän fiiliksen ja tehoja , ulkotöiden salilla , sain kunnolla tehtyä treenit steppi askelta samalla  nopeita lyöntejä ottaen. Lähtee minulta vielä aika nopeudella  lyönnit ja lempinimeni oli Riihimäen keskusvankilassa KENKÄ KERAVA.

Ostin pojille tänään kahvipaketin vähän rauhottui ilmapiiri. J. lopetti turvanaukomisen alkoi nöössipoika haastamaan minua jollekkin ykkösille. Matsiin haastoi en viitsisi katkasta nöössipojan niskoja. Turhaan tulee ongelmia ja tuomioa tulee lisään.

Nisti kaveri R. sanoi että tulee sille muutto vanhaan vaasaan tai niuvanniemeen.Kyllä se niin sekasin onkin ollut saise ihan sekasin osaston ihmettttelin miten R. nisti sai jopa hoitajat kuunteelmaan sen höpötystä.

Tossa se oli aina lääkekanslian ovella kerjäämässä lääkkeitä. Nyt on kaveri ollut rauhassa varmaan muutto panee miettimään. Onhan se valtionmielisairaala aina kova muutto on toinen valtionmielisairaala Vaasansairaala toinen Niuvanniemeen 

Katsotaan nyt panevatko ulkomaan kaverin H. toiseen valtionmielisairaalaan. Onhan ne kaverit vaikeita en usko että minulle mitään  ongelmia tulee vaikka olenkin vaikeahoitonen. Mutta minähän pidän puoleni lääkityksistä rutistessani, sehän pitäisi vaan osoittaa hoitajille että pidän puoleni. Ja kun rutisen lääkkeistä ja hoidosta on se terveen merkki etten suostu teuraalla menemään.

On tämä semmoinen organisaatio ryssiä lääkäreitä  Lukekaa sekä niiden suomalaisia hoitajia. Täysin kyrpiä on täällä lääkärit ja hoitajat Mengeleitä  lääkärit ja kapoja on hoitajat. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan. Mitähän minun veli Venäläinen kaverini V.K tuumaisi kohtelustani venäläisten toimesta,

Helvetti älkää minua tuomitko mitä minulle teki ryssä lääkäri V.T kun myrkytti minut LITOLLA  ja risperidon 1 v 7 kipeä olin pahasti. Nyt on pahinta vapinat , käsissä pahimmat mutta jalatkin  tekee vapinoita. Päänsärkyä on ollut teki osaston lääkäri tarkkailu lausnmnon mihin se kirjoitti että on minulla kognitiisia oireita.  Olen valittanut  sairastumisia vuoden hoitajille ja lääkäreille mutteivät mitään kantaa ole  ne ottaneet. Nauraa ne melkein minulle kun oireista puhun. Nyt alkaa  väsyttämään käyn nukkumaan. On neurologisia oireita vapinoita  päänsärkyä panohalut menneet nukuin osasto  30 pari tuntia nukun nyt paremmin tällä osasto 20. Kumma vaan kun ei ottanut osastolla  30 kukaan hoitaja mitään kantaa  lääkkeistä johtuvista sairastumistani eikä lääkäritkään mitään kannanottoa. Miksi saa sadistit hallita tämmöistä pakkaa. Huumeväki kyllä haluaa tämmöistä paikkaa kun saavat  lääkkeitä niin paljon kun haluavat. Nyt nukkumaman hyvät yöt neitsyt morsiammeni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...