maanantai 3. elokuuta 2020

Heräsin kello 4.05 siitä vielä nukkumaan kello 5 asti. Sellijumppaa tehden heti aamusta. Suosittelen varjonyrkkeilyä ,lämmittelyä, etunojapunnerruksia, lankutuksia, kovia jumppia.

 Keitin kahvit porukalle kumma kun oli nisti pojalla kahvia pummasi se kumminkin teepussin. Jätin pannullisen keittiöön saavat nopeimmat siitä ottaa .

On tänään työpäivä vielä en kyllä oikein jaksaisi töihin lähteä laiskottaa minua niin paljon. Tulisi nyt J.V. takasin töihin on se niin hyvä pomo. P. Naispomo keksii aina jotain paskaduunia.. Pääsee naisohjaajat pätemään hommissa. Miesohjaajien kanssa pääsee helpommalla, ei miesohajaat nipota sillälailla kun naiset.

Pitää nyt tänään keksiä duunia pesin viimeksi astiakaapin kai siitä kiitosta sain alkoi puutarhuri A. ohajaaja ehdottamaan kahvinkeittimien myrkyllä pesua . Helvetti ei tosta ala olemaan kauaa kun keittimet pesin myrkyllä on se niin paskaduuni.. Luistan keittimien pesun jos se vaan onnistuu. En usko että pestään puolenvuoden välein keittimet.

Vedin aamusta heti varjonyrkkeilyä siitä etunojapunnerruksia sekä lankutuksia. Lisää varjonyrkkeilyä sekä venytyksiä. Olen saanut tehoja esiin vaikka oli ne kateissä pitkään. Etunojapunnerruksia meni yhteen aikaan kevyesti 90-100 toistoa kerralla. Lankutuksiakin meni kevyesti muutamakin minuutti.

Lääkkeet jarruttaa tehojen saantia ja lihakset katoaa kropasta,  on käsivarret surkastuneeet kovasti eikä voi muusta johtua kun myrkklylääkkeistä.  Kun myrkkylääkkeistä johtuen on tullut kaikkia oireita.  Lito ja olantsapiini sekä vielä muitakin myrkkyjä lukekaa jos kiinnostaa on ne ylhäällä. Kumma kun on taas tehoja alkanut löytymään. Teki eilen hyvää treenata töissä tein nopeutta ja kyllä minulta tehoja löytyikin.

Vanhassa moni nuorempikin haksahtaisi kummasti ihme että toi J. uskaltaa vittuilla ja haastaa minut täytyy kaverille sanoa ettei soita suutaan on minulla tappo tilillä, ja monia törkeitä pahoinpitelyitä sekä ryöstöjä. Kyllä kaveri varmaan miettisi ketä haastaa kun se tietäisi taustani. Alkaisi se varmaan pelkäämään minua. Kyllä täytyy alkaa pääsemään täältä hullujen parista, tuntee itsensäkin täällä hulluksi.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...