Katsoimme natseista kertovaa leffaa oli pitkä kuva. Tulin kirjoittelemaan välillä, että saan tekstiä tulemaan. Ei vaan aina runosuoni kukoista mutta yritän jotain keksiä. Yleensä minulta tulee tekstiä lonkalta. Kumma kausi on nyt tekstissä kun ei oikein mitään tule ulos pitää oikein pinnistää tekstiä.
Kohta onkin iltapala ja lääkkeet otan kunnon iltapalan kun on hiukan nälkä minulla. Pari leipäviipaletta kalkkunalla ja juustolla jugurttia otan myös jos sitä vaan on.
Oli viiliä mitä otin sekä pari tummaa leipää kalkkunalla ja juustolla lisäksi otin banaanin. Tuli vatsa melko täyteen syön vielä kohta banaanin ja käyn sen jälkeen nukkumaan. Kun alkaa lääkkeet väsyttämään kohta, alkaa aika äkkiä väsyttämään lääkkeet.
Olen pitkin päivää tehnyt varjonyrkkeilyä sekä sellijumppia on kondis aika hyvä kevyesti on tullut jumpat. Olikin pitkään huonompi olo todella sairas olotila. Toivotaan että jättäisi lääkkeet lääkäri pois kun en minä lääkkeitä tarvitse. Linnoissakaan en ole lääkkeitä syönyt.
Minä en vaan tajua näiden suomi ja venäläisten lääkäreiden motiivia myrkyttäessään minua suomalaisten hoitajien kanssa. On näiden pakko olla lääkäreiden Mengeleitä ja hoitajien olevan kapoja luopioita.
Kun nämä tietää sairasteluni myrkkylääkkeistään.Olen 1 v 8 kk potenut sairastumistani mihin eivät ole hankilökunta tehnyt mitään. Miettikää näitä sadisteja miksi myrkyttävät minua en ole rundissa ollut käynyt olen töissä jatkuvasti. En polta en juo en huumeita käytä. Olen kunnon poika jumppaan ja kävin salilla jatkuvasti yhteen aikaan.
Niin huonoon kuntoon olen mennyt varman neurologisia oireita. Päänsärkyä kovia nykäyksiä raajoihin käsiin pahimmat tavarat tippuu käsistäni. Seksihalut menneet tarkkailu lausunnon mukaan on minulla kognitiivisia oireita. Sanoin osaston 20 naislääkärille E.E kyllä varmaan oireita tuleekin kun kyseiset saatanat myrkkykään työntävät minuun. Olen ollut ilman lääkkeitä kun terveyden perikuva. Lukekaa tarinaani kuin silmäni yrittivät viedä kun pakottivat verenpaine lääkkeitä syömään kummasti meni lääkkeistä silmät. Samaan aikaan kun pakottivat verenpaine lääkkeet ottamaan . Minulla oli hyvät paineet melko tarkkaan.
Kohta onkin iltapala ja lääkkeet otan kunnon iltapalan kun on hiukan nälkä minulla. Pari leipäviipaletta kalkkunalla ja juustolla jugurttia otan myös jos sitä vaan on.
Oli viiliä mitä otin sekä pari tummaa leipää kalkkunalla ja juustolla lisäksi otin banaanin. Tuli vatsa melko täyteen syön vielä kohta banaanin ja käyn sen jälkeen nukkumaan. Kun alkaa lääkkeet väsyttämään kohta, alkaa aika äkkiä väsyttämään lääkkeet.
Olen pitkin päivää tehnyt varjonyrkkeilyä sekä sellijumppia on kondis aika hyvä kevyesti on tullut jumpat. Olikin pitkään huonompi olo todella sairas olotila. Toivotaan että jättäisi lääkkeet lääkäri pois kun en minä lääkkeitä tarvitse. Linnoissakaan en ole lääkkeitä syönyt.
Minä en vaan tajua näiden suomi ja venäläisten lääkäreiden motiivia myrkyttäessään minua suomalaisten hoitajien kanssa. On näiden pakko olla lääkäreiden Mengeleitä ja hoitajien olevan kapoja luopioita.
Kun nämä tietää sairasteluni myrkkylääkkeistään.Olen 1 v 8 kk potenut sairastumistani mihin eivät ole hankilökunta tehnyt mitään. Miettikää näitä sadisteja miksi myrkyttävät minua en ole rundissa ollut käynyt olen töissä jatkuvasti. En polta en juo en huumeita käytä. Olen kunnon poika jumppaan ja kävin salilla jatkuvasti yhteen aikaan.
Niin huonoon kuntoon olen mennyt varman neurologisia oireita. Päänsärkyä kovia nykäyksiä raajoihin käsiin pahimmat tavarat tippuu käsistäni. Seksihalut menneet tarkkailu lausunnon mukaan on minulla kognitiivisia oireita. Sanoin osaston 20 naislääkärille E.E kyllä varmaan oireita tuleekin kun kyseiset saatanat myrkkykään työntävät minuun. Olen ollut ilman lääkkeitä kun terveyden perikuva. Lukekaa tarinaani kuin silmäni yrittivät viedä kun pakottivat verenpaine lääkkeitä syömään kummasti meni lääkkeistä silmät. Samaan aikaan kun pakottivat verenpaine lääkkeet ottamaan . Minulla oli hyvät paineet melko tarkkaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti