Toivotaan nyt että paranee silmäni, pitkään ne kesti silmävaivat. Kyllä kärsin kovasti silmäoireistani, oli ne pahasti pois pelistä. Mustia palloja meni silmissä ja valkosia harsoja. Kesti pitkään vaiva voi olla että auttoi silmätipat jonkun verran. Muuten en ihmettelisi silmävaivaa mutta kun tuli vaiva juuri silloin kun piti ottaa verenpainelääke, ja sen jälkeen alkoi oireilu. Uskon vieläkin että meni silmäni pahaksi verenpainelääkkeestä, kun juuri silloin meni pahaksi silmät.
Pelästyin silmieni puolesta kun niin pahaksi meni silmät. Toivon että alkaa paranemaan silmäni.
Voi olla että oli jotain tulehdusta silmissäni kun lääkäri katsoi ja sanoi että oli jotain verestystä toisssa silmässä. Hyvä niin ettei ollut miotään pahempaa silmissä. En usko mitään kaihia minulla olleen vaikka sanoi järvenpään silmäasemalla lääkäri kaihin poikasta olevan. Katsotaan nyt onko jatkossa kaihia pyysi se tulemaan syksyllä takasin tutkimuksiin.
Täytyy nyt perua silmieni huonoksi meno lääkkeestä johtuen vaikka voi olla että on kyseisistä lääkkeistä mennyt silmäni pahaksi.
LEMILVO 15 MG. PRIMASPAN 100 MG. FELODIPIN 10 MG. LITO AAMU 600 MG. LITO ILTA 1200 MG. OLANTSAPIINI 20 MG. Kyllä tämmöiset lääkkeet vaikuttaa silmiinkin. Sain hoitajalta tämmöisen lääkelapun AMLODIPIN tällä vissiin silmäni meni pelistä pois näin uskon kun se tämmöisen lääkkeen löi minulle. Nyt ei mene harsoja niin paljon mutta jonkun verran menee kun silmiä liikutan puolelta toiseen.
Nyt lähden odottamaan ruokaa ruokajakoon. Tulisi hyvä ruoka puuroa ja muuta. Oli aamupala, puuroa , ja leipää siivu ja kalkkunaa ja juustoa. Kahvia puolikuppia sekä maaitoa lasillinen. Oli hyvä aamupala oli taas telkan kaukosäätö kateissa. Epäilen T. potilasta se niitä aina hävittää mutta voihan se olla jossain muuaallakin. T on vaan temppuillut säätimillä sun muilla. Minäkin pidän huoneeni oven lukossa aina kun mahdollista. Kun alkoi T. potilas puhumaan että kiusaan häntä tietokoneellani. Se voi tehdä koneelleni mitä vaan jos se pääsee huoneeseeni.
Toi verenpaine lääke lopetettiin mistä meni varmaan silmäni jäi AMLODIPIN pois lääkkeistä. Voi olla siitä kun on tänään silmäni olleet paremmat. Ei hyvät mutta paremmat, kyllä noikin edellämainitsemani lääkkeet voivat vaikuttaa silmiini. On toi LITO niin hirveä myrkky että se syö silmäni. Tehkää Ryssä V.T jotain kuka minua halusi myrkyttää. Tiedustelkaa siltä mikä on sen motiivi myrkyttämisessäni. Miksi ryssän saataanat minua myrkyttää.
Kaverini Veli Venäläiset V.K ei minulle myrkkyjä työnnä. Ja kaverini tietävät etten lääkkeitä syö enkä tarvitse niitä.. Helvetin sadistit lääkärit ja kapo hoitajat myrkyttää minua 1 v 8 kk oloni on ollut parempi taas hetken. Mutta kestää se vaan hetken jatkuu huono oloni hetken päästä.
Raajojen vapinat ovat olleet pahinta juuri ottivat kilpirauhas arvot. Kyselin labralta mihin noita verikokeita otetaan. Ei ämmä sanonut muuta kun kilpirauhas arvot. Tappaa ne minua yrittävät se on selvä kun ei lito myrkyttänyt minua tuhosivat silmäni. Onneksi sain äkkiä katkastua kyseisen lääkkeen jos se siitä johtui. Toivotaan että on parempaan päin silmäoireeni.
Pelästyin silmieni puolesta kun niin pahaksi meni silmät. Toivon että alkaa paranemaan silmäni.
Voi olla että oli jotain tulehdusta silmissäni kun lääkäri katsoi ja sanoi että oli jotain verestystä toisssa silmässä. Hyvä niin ettei ollut miotään pahempaa silmissä. En usko mitään kaihia minulla olleen vaikka sanoi järvenpään silmäasemalla lääkäri kaihin poikasta olevan. Katsotaan nyt onko jatkossa kaihia pyysi se tulemaan syksyllä takasin tutkimuksiin.
Täytyy nyt perua silmieni huonoksi meno lääkkeestä johtuen vaikka voi olla että on kyseisistä lääkkeistä mennyt silmäni pahaksi.
LEMILVO 15 MG. PRIMASPAN 100 MG. FELODIPIN 10 MG. LITO AAMU 600 MG. LITO ILTA 1200 MG. OLANTSAPIINI 20 MG. Kyllä tämmöiset lääkkeet vaikuttaa silmiinkin. Sain hoitajalta tämmöisen lääkelapun AMLODIPIN tällä vissiin silmäni meni pelistä pois näin uskon kun se tämmöisen lääkkeen löi minulle. Nyt ei mene harsoja niin paljon mutta jonkun verran menee kun silmiä liikutan puolelta toiseen.
Nyt lähden odottamaan ruokaa ruokajakoon. Tulisi hyvä ruoka puuroa ja muuta. Oli aamupala, puuroa , ja leipää siivu ja kalkkunaa ja juustoa. Kahvia puolikuppia sekä maaitoa lasillinen. Oli hyvä aamupala oli taas telkan kaukosäätö kateissa. Epäilen T. potilasta se niitä aina hävittää mutta voihan se olla jossain muuaallakin. T on vaan temppuillut säätimillä sun muilla. Minäkin pidän huoneeni oven lukossa aina kun mahdollista. Kun alkoi T. potilas puhumaan että kiusaan häntä tietokoneellani. Se voi tehdä koneelleni mitä vaan jos se pääsee huoneeseeni.
Toi verenpaine lääke lopetettiin mistä meni varmaan silmäni jäi AMLODIPIN pois lääkkeistä. Voi olla siitä kun on tänään silmäni olleet paremmat. Ei hyvät mutta paremmat, kyllä noikin edellämainitsemani lääkkeet voivat vaikuttaa silmiini. On toi LITO niin hirveä myrkky että se syö silmäni. Tehkää Ryssä V.T jotain kuka minua halusi myrkyttää. Tiedustelkaa siltä mikä on sen motiivi myrkyttämisessäni. Miksi ryssän saataanat minua myrkyttää.
Kaverini Veli Venäläiset V.K ei minulle myrkkyjä työnnä. Ja kaverini tietävät etten lääkkeitä syö enkä tarvitse niitä.. Helvetin sadistit lääkärit ja kapo hoitajat myrkyttää minua 1 v 8 kk oloni on ollut parempi taas hetken. Mutta kestää se vaan hetken jatkuu huono oloni hetken päästä.
Raajojen vapinat ovat olleet pahinta juuri ottivat kilpirauhas arvot. Kyselin labralta mihin noita verikokeita otetaan. Ei ämmä sanonut muuta kun kilpirauhas arvot. Tappaa ne minua yrittävät se on selvä kun ei lito myrkyttänyt minua tuhosivat silmäni. Onneksi sain äkkiä katkastua kyseisen lääkkeen jos se siitä johtui. Toivotaan että on parempaan päin silmäoireeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti