Nukun melko katkonaiseti en tiedä miksi joku herättää vaan, kusihätään varmaan. Pari kertaan herään yöllä kusen sorsaan harvoin käyn vessassa yöllä.
Harmi kun en eilen muistanut ostaa kaupasta 3 vahvuudella olevia laseja kun silmäaseman lääkäri määräsi 2,5 vahvuudella olevat lasit, ja näillä en näe ihan pientä pränttiä. Tulee tietokoneen näytölle kaksois tekstiä. Eli ei ollenkaan hyvät lasit nämä ole.
Kyllä noi kaupan lasit ovat paremmat kun noi järvenpään silmäaseman lasit. Nämä sangatkin ovat ihan paskat. Olisi silmäasemalla ollut titani sangat olleet vaain 24 euroa kalliimmat olisin maksanut erotuksen muijalle ei kelvannut se sille.
Nyt on kuukauteen sangat löystyneet laseista, vaikken ole edes käännellyt niitä on lasini toimineet vaan pöytälasina. Työskennellessäni pöytäni ääressä koneella ja kynällä. On minulla kolmet lasit kaikki on 2,5 vahvuuksilla, on parhaat lasit noi kaupan 2,5 vahvuudella olevat lasit. Jos tänään jaksaisi kaupalle mennä ostamaan 3 vahvuudella olevat lasit. Uskon niillä näkeväni hyvin, kun näillä 2,5 laseillakin näen melko hyvin.
Toivotaan nyt että jaksan kaupoille lähteä, lähtisi nyt M.K mukaan kaupoille Abaccin kansa miksi minua sanovat. Toki oli minulla hieno hapsurotsi ja muutenkin olen hengeltäni intiaani. Olen aina ollut hengeltäni intiaani lapsesta asti. On noi vähemmistö kansat olleet sydäntäni lähellä aina, väristä ja uskonnosta välittämättä.
On kitutunti kello 8 tulee silloin aamupala ja lääkkeet. Sen jälkeen lähden ehkä kaupoille hakemaan lasit ainakin vahvuutta pitää nostaa 2.5 - 3 uskon niillä näkeväni paremmin kun 2,5 laseilla.
Kohta pääsen aamupalalle ja myrkkylääkkeille reilu puolituntia vielä aikaa. Tuli poika mieleen en usko minulla poikaa olevan kun ei se saatanan äpärä minusta yhtään välitä.
Ottaisi nyt muijansa siitä eron niin kokisi vähän mitä minä olen äitinsä huora Reijan takia kärsinyt. Isäni pilasi poikaa kaiken aikaa pahin kun tiputti pojan Kain keittiön pöydältä päälleen kivilattialle. Oli poika taju pois lattialla isäni vaan tuumasi että huoraan pentu.
Pojan hampaaat yritti isäni sekopää pilata karkkia syöttämällä jatkuvasti. Ei hampaita pesty ellen minä kaikkeni yrittänyt tehdä pojan hyväksi. Neuvolat käytin ja kaikki muut lapsen hyväksi tein.
Teinhän pojasta bombers pojan tiukan prätkämiehen. Mikä on että huora äiti olikin rakkaampi vaikka hoidin lapsen 7 ekaa tärkeintä vuotta vaikka isäni pilasikin poikaa kaikella tavalla.
Näen taas paremmin kun eilen oli silmäni ihan oudot mustia palloja näkyi ja harsomaista verhoa oli silmissäni. Nyt näen hyvin laseilla ton koneenikin tekstin, täytyy nyt alkaa nukkumaan paremmin vaikuttaa väsymys silmiini.
Lukekaa miten olen kärsinyt on minua kidutettu monessa paikassa ja pahasti fyysistä ja psyykkistä kidutusta kokeneena. Miksei pojat ala jo kostamaan puolestani raa`alla tavalla vihollisilleni. Olenhan merkinnyt kaikki saastat sadistit. Jumalan ruoska puhuu kaiken aikaa onneksi on korona virus mikä tukehduttaa paskaan saatanan elukat. Vihattavat saastat koko ihmiskunta saisi mennä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti