sunnuntai 8. marraskuuta 2020

Tarinaa tälle päivälle ohkolan sairaalasta. Yhtä perkeeleen lusimista tämä on syyttä olen täällä selkin samarian pisaran juopon kokin takia kuka oli juoppo.

Oli aamuaskareet  aamupala  ja lääkkeet, siitä lähdin ulos ulkoilemaan. Menin pihalle kun joku huusi takanani Abacci käännyin nopeasti oli M.K tulossa ovesta. Mukavalta tunutui kun minua joku huusi omalla nimelläni.. Olen ollut lapsesta asti Abacci,  henki vaeltaa tavikset ei sitä ymmärrä ja tunne. Minä herkkänä sen tunnen,  hengen läsnäolon. Vähemmistö kansat kyllä hengen vaikutuksen tuntee. Intiaaneilla on henki väkevä minussa elää Geronimon henkikin.

Kävin M.K kanssa rentokahvilassa energiajuomalla ja kaupassa ostoksilla. Ostin hunajaa, leipää,  rasvaa, juustoa,  kamomillateetä,  sekä neljä proteiinijuomaa. Meni rahaa aika paljon noin 20 euroa mutta onhan nyt mässyjä . Leipää juustoa rasvaa saan teen kanssa naposteltavaa.

Nyt kone seis ja katsomaan lentoturma tutkintaa on lähellä sydäntäni kentällä lusiessani muutamat tuomiot. Naisenikin tuli koneella alas kentän lähellä lupasi Piia minua 9 vuotta odottaa. Olin 9 vuotta raittiina vedin siitä puoltoista pulloa rommia korson mikkolan kämpilläni. Kuoli Piian onnettomuudessa kaikki muut eli 7 menehtyi. Tuttu rikospoliisi sanoi keravan joella tavatessamme että olin oikeassa hän oli konetta tukimassa mikä tippui Piia ryömi ulos konmeen raadosta.

Putosin tuskiin luulin Piian tulevan taivaasta minua hakemaan kun löysin Piian hautakiven, mihin oli sitten  kuollut. Piia olisi ollut hieno vaimo yksi niistä,  oli minulla vakuutusvirkailija ja kolme pankkirouvaa.  Oli minulla kaksi Piiaa nuori Piiakin olisi tullut vaimokseni jos olisin halunnut

Kyllä me olisimme rahaa tehnyt kun Pirkkokin oli ulkomaan valuutoissa.Olisimme  tyhjentäneet väärintekijöitten tilejä ulkomaita myöten. Milli sieltä toinen täältä semmoinen oli suunnitelmani. Pirkko osti minulle pari volvoakin mutten ollut mikään volvo Markkanen. Minun ei tarvinnut ryöstää pankkeja eikä varastaa volvoja. 

Miten perkeleessä joku pilipali ukko Markkanen saa mainetta minä en rakkaudellani saa mitään. Enkä nyt rakkaudesta oikein tiennyt kun kyrpää annoin naisilleni jo nuoresta pitäen. Sitä ne halusivat panin nuoria naisiani missä vaan ja milloin. 

Eken vakuutusvirkailijan korkkasin savion kumitehtaan pakkauslaatikossa. Aamulla oli polvistani nahat pois niin kovaa jytkettä pidimme. Eke Erjakin on kuulemma kuollut viimeksi sanoi Eke että tsori vaan hän on kihloissa. Petyin kun ajattelin tehdä vakuutuspetoksia Erja apunani kun oli se vakuutusvirkailija. Olisimme höynäyttäneet väärintekijöitä

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...