maanantai 9. marraskuuta 2020

Tarinaa ohkolan sairaalasta. Vitutuksien viidakossa hupia lusia 1v 11kk.

Kyllä taas on tänään vituttanut lusia nyt hupia selkin samarian pisaran saatanoiden tekouskovien takia. Kusettivat m,ionun samarian taloon mikäpiti olla raitis talo mutta oli pisaran omoistajan P.V kokki juppohullu kolme kerta kuukauteen soitteli itselleen poliisit taloon. Ja kerran ambulanssin mikä ei uskaltanut tulla ennen kun sain hullulta Antti Rasinkangaalta puukot pois. Kumma kun ei venäläinen talonmies saanonut että älä muuta taloon kun siellä toi kokki häirikkö oli.

Olen kirjoitellut tästäkin jutusta paljon mutta ajattelen että tulee uusia lukijoita tarinoilleni. Ja on tämä niin paha kidutus reissu ollut minulle toista vuotta kipeä olin silmät meni verenpaine lääkkeen otolla mikä pakotettiin minut ottamaan. 

Saatanat sanoo että lääkäri määrää miettikää mitä paskaa hoitajatkin tekevät. Kun ryssä V.T määräsi minulle myrkkylääkkeen LITON 1800 MG SEKÄ RISPERIDON LÄÄKKEEN kerta viikkoon kusi ja verikoetta yrittivät minulle varmaan myrkytystilaa. Venäläinen lääkäri V.T sanoi että hän määrää myrkyn hoitajien puheilla ja pari hoitajaaa istui palaverissa vieressä .

Ja onnistuivatkin siinä kun sairastuin pahasti vapinaa käsiin päänsärkyä oli jatkuvasti seksi halut ja kyky hävisi nukuin noin 2-4 tuntiin yössä. Kokonaisvaltanen huono olo. Ja kiduttivat minua henkisesti siirtämällä syyttä osastolta toiselle.

 Kävin tostaina magneettikuvissa mitkä otettiin jo vaasassa mustassa saaressa oli kaikki kotona eli pääni oli kunnossa mutta nyt pitäisi mennä lohjan sairaalaan kuulemma tulokset tulee sieltä. Tuhoaa nämä lääkkeillä varmaan aivojani näin olen lukenut monenkin lääkkeen tekevän kun minä olen ollut pakotettu syömään myrkkyjään mitä lääkkeeksi sanovat.

Saisi maailma minua auttaa täällä ohkolan sairaalassa kävi kidutuksen vastainen komissio minua eivät ottaneet kuultavaksi vaikka minulla olisi ollut paljon tarinaa,  esti varmaan henkilökunta yhteyden oton. Olisin kertonut tarinaa monesta suomessa olevasta paikasta mitä kiduttamista olen saanut kokea.

Jos luette tekstejäni yrittäkää saada minulle apua vaikka euroopanihmisoikeus tuomioistuimesta tai minulle vieraan CPT komission. Jotain pitää alkaa tapahtumaan, mitä minulle tehdään syyttä en ole hullu vaan alkoholisti. Päätäni ei vaivaa mikään ellei sitten myrkkyttämiseni ole tuhonnut arvokkaita omaisuuttani eli aivojani. Miksi  ryssät pelkää meitä veteraanien infalidejen lapsia ja lapsenlapsia. Liittykää nyt perkele äkkiä NATOON  jos jenkeiltä saisimme apua myrkyttämiseemme. Vittu kun niinistö ei välitä jengistä mitään. Miksei ole semmoinen pressa kuka  saatana sanoo miten asiat tehdään ja  sanansa olisi laki.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...