Oli mukava treeni eilen salilla tein muutamat säkki lyönnit, kevyen penkin lämmittelyjä. Siitä mutkatangolla seisten hauista useamman sarjan. Sitten pystytaljalla ristiliikettä vetäen. Tein myös muutaman sarjan istuen pystytaljaa, sekä vatsaa telineessä jalkojen nostoja.
Aamusta äsken tein sellijumpaa lämmittelyä varjonyrkkeilyä siitä etunojapunnerruksia sekä lankutuksia venyttelyjä jaloille ja koko vartalolle. Reisi vetoja sekä aitajuoksija venyttelyjä nyt teen koneella ollen olkapäiden pyörityksiä, sekä käsien vetoja pitkälle selän puolelle. Teen pitkin aamua sellijumppia venyttelyjä ainakin. Ei voi niitä liikaa tehdä tulee niin hyvä kondis sellijumpista alkaa veri kiertämään kropassa kunnolla. Kun ollaan monesti yön jälkeen jäykkiä monetkin.
On kun eri ihminen kun teette sellijumpan sen takaan ja alleviivaan, vuosien kokemuksella omakohtasesti. Tein taas tässä kirjoittelun lomassa äsken etunojapunnerruksia sekä lankutuksia, vedän myös istuessani käsiä toisella kädellä selän taakse, toisella kädellä kyynärpäästä venyttäen.
Torstaina onkin sitten salipäivä hyvä niin jos on sali kaksikin kertaa viikossa. Pitää ottaa torstaina penkkiä on se jäänyt vähiin voin kokeilla trekkaa pitää nyt penkki saada ekaksi sataan kiloon, se on semmoinen raja saan yleensä kylmiltään satasen. Jos panisi 130 kiloa rajaksi siihen kun pääsisi.
Olen voittanut kisoissa yli 200 kilon penkkimiehiä on ne hävinneet kuulassa reilusti ja juoksussa sekä keihäässä.
Olenhan ikäni treenannut monia lajeja seutulassa treenasin kuusikin kertaa viikossa muutakin kun punttia. Olin urheiluvetäjän tittelillä seutulassa lusimassa. Olin myös Riihimäen keskusvankilassa vankiohjaajan tittelillä vedin A-ja B ryhmän korikset yläkerran aulassa oli vaan niin pieni kenttä ettei mahtunut kun kolme miehisin joukkuein puolelleen. Kundit aina odotti käytävällä että pääsi seuraava ryhmä kentälle.
Harmi kun ei ole kuulemma vanhaa liittoa enään hengissä sanoi serkkuni poika suomen varmaan riskeimpiä vartijoita nelinkertanen suomen mestari kiekonheitossa vanginvartija Mikko Kyyrö sanoi Mikko minulle puntilla ollessamme City salilla Keravalla, että teitä vanhaa liittoa on niin vähän. Luulisi jos Mikko olisi meikäläisiä saisin rauhassa liikkua kun tommoinen kaappi on sukulainen ja vielä vanginvartija, Luulisi ettei kukaan uskaltaisi silmilleni hyppiä.
Kohta onkin sitten aamupala ja lääkkeet eli myrkyt miksi sanon lääkkeitä mitä en tarvitse, ja mitkä minut sairastuttaa. Sen kokeneena monessa yhteydessä olen pakotettu syömään myrkyt kun ottaa ne verikokeita minulle muuten sylkisin lääkkeet vessanpyttyyn. Niin kun olen aina melkein tehnyt, monessa paikassa ovat selittäneet henkilökunta että olen niin hyvässä kunnossa kun syön lääkkeeni. Vaikka olenkin sylkenyt vessanpyttyyn lääkkeet.
Eikä ole hyvät lukijat todella ristiriitanen asia. Miksi minua väkisin yrittävät myrkyttää lääkkeillään. Mitä en tarvitse mikä perkele on näillä sadisteilla motivaatio ryssälääkäreillä ja suomen saatanoilla samaa kastia ovat molemmat. Hoitajat idiootteja tekevät kirjaamisiaan ja raporttejaan. Millä lääkärit menee minultakin veivät silmät huonoon kuntoon verenpainelääkkeellä, minun kanssani eivät puhuneet lääkärit ollenkaan. Mikä aiheutti minulle kovan verenvuodon nenääni ja mistä sitten vuosi kun suustakin tuli paljon verta. Kahdessa sairaalassa hoitivat minua tai peijaksessa kiduttivat työntäen jotain puikkoa nenääni sattui niin saakelisti. Mikä ei mitään auttanut vaan seuraavana päivänä veivät meilahteen missä saivat hyytymään vuodon. Ihmettelivät mikseivät heti tuoneet meilahteen minua. Ihmettelen miksi peijaksessa kiduttavat minua, en ole siellä saanut inhimmilistä kohtelua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti