Aamusta lähdimme ostoksille prismaan oli maksusitoumus 250 euroa. Ostin farkut kahdet pitkät kalsarit pari pakettia sukkia vyön ja pipon. Rahaa meni 120 euroa. Pahus kun en jaksanut tai ei ollut fiilistä pyöriä kaupassa olisi pitänyt ostaa koko maksusitoumus eli 250 eurolla luulin etttä pääsen uudestaan ostoksille ylijäävälle summalle.
Sainhan otettua tavaraa jos häivyn mihin saan taas tavarani. On minulta hävinnyt niin monet tavarat muutossani. Etten viitsisi enään yhtään tavaraa hävittää.
Nyt lähden töihin ulkotöiden keittiölle alkaa duunit kohta on minulle vain tunti töitä kun on korona virusvaara. Käy vissiin vaan yksi osasto minun lisäkseni töissä. Palataan asiaan töiden jälkeen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti