tiistai 10. marraskuuta 2020

Tarinaa tällekkin päivälle kiva reissu järvenpäähän mieshoitaja P. kanssa sekä naisopiskelijan kanssa ostoksilla kävimme.

Aamusta lähdimme ostoksille prismaan oli maksusitoumus 250 euroa. Ostin farkut kahdet pitkät kalsarit pari pakettia sukkia vyön ja pipon. Rahaa meni 120 euroa. Pahus kun en jaksanut tai ei ollut fiilistä pyöriä kaupassa olisi pitänyt ostaa koko maksusitoumus eli 250  eurolla luulin etttä pääsen uudestaan ostoksille ylijäävälle summalle.

Sainhan otettua tavaraa jos häivyn mihin saan taas tavarani. On minulta hävinnyt niin monet tavarat muutossani. Etten viitsisi enään yhtään tavaraa hävittää.

Nyt lähden töihin ulkotöiden keittiölle alkaa duunit kohta on minulle vain tunti töitä kun on korona virusvaara. Käy vissiin vaan yksi osasto minun lisäkseni töissä. Palataan asiaan töiden jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...