Niin se päivä meni taas tuli hyvä tyyppi K. osastolle tuntee se pelimiehiä. Lusinut kaveri on äly sillä pelaa hyvin synkkaa meillä hyvin parin päivän tuttavuudella olen kaverin varmaan jossain treffannut tutun oloinen on heppu on se minua jonkun verran nuorempi. Hyvä että minäkin voin jonkun kanssa klikkaantua.
Voi se olla jonkun jengin jäsen kun on pelimiehiä kaveri. Kunhan täältä pääsisi pois terveitten pariin oma asunto pitää minun saada.
Olen Samarian päälikköön Ismoon yhteyksissä kun järjesti joku minulle selkin samarian pisaran porukoista kidutus reissun jorviin ekaksi ja sieltä kidutus jatkui kellokoskella ja täällä ohkolassa. Täysiä sadisteja, ollut henkilökunta minulle. Osasto 30 eivät ottaneet mitään kantaa lääkkeistä johtuviin sairastumisiin. Olin pahasti kipeä henkisesti ja fyysisesti, lukekaa olenhan paljon siitä kirjotellut.
Sairastuin lisää tällä osasto 20 veivät silmäni huonoon kuntoon pakottamalla minut syömään verenpaine lääkettä. En ole edes lääkärin kanssa puhunut verenpainelääkkeestä kyllä se jos on hyvä lääkäri pitää se puhua lääkärin ja potilaan kanssa lääkemuutokset. Saatana tämmöisiä puoskareita on tämän talon henkilökunta.
Kohta käyn nukkumaan jos aamuun asti saisi nukuttua. Aamusta onkin järvenpäähän kaupoille lähtö lähdetään hoitaja P. kanssa prismaan vissiin. Toivotaan että saisin nukuttua hyvät unet ajoissa nyt nukkumaan ja aamuun asti unta. Tulee radiosta jenkejen vaaleista yhtä saatanan pelleilyä on niiden touhut toinen jalka haudassa molemmilla vanhuksilla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti