tiistai 10. marraskuuta 2020

Päivä päättänyt on ilta joutaa uni kohta vallan saa. Kidutetun mieli levon saa pääsee pois hetkeksi pahasta maailmasta.

 Saisi jo tämä kidutus loppua pakkohoidoista ja pakkolääkityksistä.Minua ei vaivannut mikään kun olin selkin samarian talossa mutta piti paikan olla raitis Antti kokki sekoili jatkuvasti poliisia ja ambulanssin tilasi kuukauteen sinne kolme kertaa. Järjesti saatanan tekouskovaiset  minut jorviin kidutettavaksi rundiin. Mikä kidutus jatkui kellosken sairaalassa jatkuen ohkolan sairaalassa. Rysä löi minulle kuulemma hoitajien puheilla myrkkylääkkeen LITON 1800 mg  JA RISPERIDON  kerta viikko oli kusi ja verikoetta. Myrkytysvaaran takia olen ollut jatkuvasti kipeä kyseisistä lääkkeistä.En nyt tähän ala kertomaan tilaani kun olen sen kirjoittanut aikasemmista teksteistäni.

Nyt alan laittamaan konetta kiinni ja käyn nukkumaan. Alkaa silmiä uni painamaan käyn nyt nukkumaan. Silmäni vievät huonoksi myrkky lääkkeillään puhui silmäaseman lääkäri kaihista mutten usko että olisi juuri silloin kaihi puhjennut kun pakottivat minut ottamaan verenpainelääkkeen. Olen varma että meni silmäni kyseistä lääkkeistä. Ja vielä verenvuoto nenästä ja suustani mitä peijaksen lääkärit eivät saaneet tyrehtymään . Läivät vissiin ruston rikki nenän kautta semmoinen rutina kuului nenästäni ja sattui niin pahuksesti. Seuraavana päivänä jouduin meilahteen missä kolme naista ottivat minut hoitoonsa. En muista yhtään mitä minulle tekivät kumma muistinmenetys minulle tuli. Nyt nukkumaan hyvät yöt.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...