keskiviikko 11. marraskuuta 2020

Tarinaa tällekkin päivälle ohkolasta hullujen huoneelta missä minua hupia on pidetty 1v 11kk. Ikävä on vanhanliiton venkuloita linnojen ajoilta.

ON KUMMA JOS EI  JUMALA ALA KAATAMAAN MINULLE PASKAA TEHNEITÄ. NIIN PALJON OLEN KÄRSINYT SUOMESSA IHAN KIDUTTAMISTA KOKENUT INTIAANI KESTÄÄ FYYSISTÄ MUTTA TÄMÄ  HENKINEN  ON TODELLA RASITTAVAA.

Täällä saa suuttua harvasepäivä näille sekopäille vaikka kuinka yrittää hillitä itsensä ei vaan pysty kaikkea vastaan ottamaan . Minä kyllä vastaan niinkun minulle huudetaan vaikka kiltti olenkin minullakin on rajani. Kunhan nyt jaksaisin kestää tämän leikin loppuun. Voihan olla että kokeilevat pinnaani kun vähennettiin LITO myrkkylääkettä. Katsotaan nyt mitä tekee osaston lääkäri I. T kun kerran nosti litoa että olisin ollut kiukkunen. Harmi kun lähtee toiselle osastolle E:E naislääkäri kun se pudotti litoa 1800 mg- 1200 mg. Käsitin että sen tarkoitus oli lopettaa lito kokonaan.

Kyllä niin saatanasti vituttaa leikkiä näiden saatanoiden lääkäreiden ja hoitajien kanssa. Kun on aina ollut isommat asiat minulla meneillään. Tuntuu vaan että lusin hupia kerätessäni jengit kasaan monessa linnassa hoidin hommat. Mutta niin kun suomen ehkä riskein vartija nelinkertanen suomen mestari kiekossa serkkuni poika Mikko Kyyrö sanoi minulle nostellessamme city salilla yhtä aikaa. Mikko sanoi että on meitä vanhanliiton miehiä enään niin vähän. 

Ikävä on niitäkin linnojen venkuloita keiden kanssa töitä teimme ja harrastimme kaikenlaista. Oli sen aikainen vanhaliitto minulle kun isiä ja kaverit olivat minulle kun veljiä. Olisihan se mukava jos saisi yhteyden jäljellä oleviin kavereihin.Toivon että on vankitoverini pärjänneet elämässään paremmin kun minä. Toki on minut laitokset pitäneet kunnossakin jollain tavalla fyysisesti ainakin kun on säännöllinen rytmi täälläkin hullujen huoneella. 

Pidin pojat linnoissa hyvässä kunnossa ruumiin kulttuuria olen suosinut ja pitänyt huolen siitä poikien kanssa. On loppupeleissäkin hyvä fyysinen kunto hyväksi, että pystyisi töpöttelemään omilla jaloillaan mahdollisimman kauan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...