keskiviikko 11. marraskuuta 2020

Vitutuskäyrä korkealla ohkolan sairaalassa, pahempaa kun lusiminen kidutusta tämä on syyttä pakkohoitoa ja pakkolääkitystä.

 On porukka taas levotonta A. kaveri alkoi vittuilemaan kun puhuin jotain sanoi se ettei välitä kuulla juttujani. Sanoin että mene peilamaan vessaan missä se käy jatkuvasti. Kumma kundi kun ei se vaikuta niin sekopäältäkään. No sairaat on sairaita vaikkei näistä sitä huomaa. Minä en ole kun alkoholisti en hullu. Pääsisin nyt lähtemään vaikka ulkomaille että pääsen sadistien myrkyttämisestäni.

Mustalainenkin pullisteli  vessassa kun jättää se veden valumaan kun menee se lukkojen taakse vessaan  sanoi se minua linnan kundiksi kehui se ettähänkin on lusinut muttei kehu sillä. Minäkään en ole kehunut linnoilla muuta kun että se oli elämäni parasta aikaa veljet ja faijat niin sanotut taloissa kun taloissa missä kiersin. 

Ei ihme jos mustalainen T. halua puhua linnajuttuja kun mustalaiset on toiset niin kusessa linnoissa. Nuori kaverihan se on vielä tekee kummasti itsestään niin sairasta, kummia skitson piirteitä sillä on kun ei se tule  edes ruokajonoon. Kaikkihan täällä melkein on sairaita kuka mitenkin sekasin.

Join äsken iltateet hunajalla meni viimenen hunaja minulta täytyy huomenna ostaa hunajaa,  jos menisin kaupoille hekemaan hunajaa ja jotain mässyjä on kanttiini niin kallis paikka. Käy taas silmiini vaikka on kolmosen lasit minulla, mitkä ostin prisman talon käytävän liikkeestä.

Mässyjä saisi olla illasta  aina tekee jotain herkkua mieli, rasvaa minulla on puolipakettia se riittää jonkun aikaa.  Leipää ja juustoa täytyisi hakea kaupasta sekä ehkä kalkkunaa leivälle.  Ostan myös proteiini juomia vaikka ne kalliita on. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...