On porukka taas levotonta A. kaveri alkoi vittuilemaan kun puhuin jotain sanoi se ettei välitä kuulla juttujani. Sanoin että mene peilamaan vessaan missä se käy jatkuvasti. Kumma kundi kun ei se vaikuta niin sekopäältäkään. No sairaat on sairaita vaikkei näistä sitä huomaa. Minä en ole kun alkoholisti en hullu. Pääsisin nyt lähtemään vaikka ulkomaille että pääsen sadistien myrkyttämisestäni.
Mustalainenkin pullisteli vessassa kun jättää se veden valumaan kun menee se lukkojen taakse vessaan sanoi se minua linnan kundiksi kehui se ettähänkin on lusinut muttei kehu sillä. Minäkään en ole kehunut linnoilla muuta kun että se oli elämäni parasta aikaa veljet ja faijat niin sanotut taloissa kun taloissa missä kiersin.
Ei ihme jos mustalainen T. halua puhua linnajuttuja kun mustalaiset on toiset niin kusessa linnoissa. Nuori kaverihan se on vielä tekee kummasti itsestään niin sairasta, kummia skitson piirteitä sillä on kun ei se tule edes ruokajonoon. Kaikkihan täällä melkein on sairaita kuka mitenkin sekasin.
Join äsken iltateet hunajalla meni viimenen hunaja minulta täytyy huomenna ostaa hunajaa, jos menisin kaupoille hekemaan hunajaa ja jotain mässyjä on kanttiini niin kallis paikka. Käy taas silmiini vaikka on kolmosen lasit minulla, mitkä ostin prisman talon käytävän liikkeestä.
Mässyjä saisi olla illasta aina tekee jotain herkkua mieli, rasvaa minulla on puolipakettia se riittää jonkun aikaa. Leipää ja juustoa täytyisi hakea kaupasta sekä ehkä kalkkunaa leivälle. Ostan myös proteiini juomia vaikka ne kalliita on. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti