Kuudelta menin potilas keittiölle hopeateen juontiin ei ollut minulla muuta. Ei teetä eikä nessiä ei edes hunajaa mikä onkin minulle herkkua. Olen käyttänyt hunajaa ja porkkana öljyä selkäni palamiseen käskin venäläisen hoitajan hyrylän lottakodissa vetämään tekemäni sotkun selkääni sanoivat hoitajat että on selkäni aamulla ihan kesinyt, mutta olikin selkäni aamulla kuparin ruskea kun intiaanilla. Tämä ebisodi oli pirun paikassa hyrylän lottakodissa.
Käytän myös hunajaa siedätykseeni keväisin uskon ja luulen että olen selvinnyt allergioistani mitkä pahoja ovat olleetkin hunajalla siedättämällä yliannoksia keväisin.
Olen monta kevättä selvinnyt helpolla allergiaoireistani ei muuta voi ajatella kun hunajan taikaan ja parantavaan kykyyn. Kun hunajaa olen silloin syönyt reilusti juuri allergia aikaan keväällä.
Olen saanut allergiaani monet lääkkeet ja astmapiiput , puhallan pohjaan pef mittarit lääkkeellä ja ilman. Huomasin että ahdistaa minua vaan enemmän astmapiiput. Sama kun syön päänsärkyyni särkylääkettä, alkaa minulla särkemään päätä vaan enmmän.
Meilahdessa aikoinaan uudesti koulutettavaksi jouduttuani juoksin allergiasairaalan mäkitestin parhaan tuloksen määrätyssä ajassa piti juosta mäkeä edestakasin. Puhalsin myös niin kovat lukemat mittareihinsa että joutuivat teipillä listaa jatkamaan. Kun loppui taulukko kesken, hyvinkäällä kävin älykkyys testit ja sain sielläkin hyvät arvosanat.
Pani minut vähän yrittämään testeissä, kun olisin halunnut alkaa ihmisiä parantamaan. No on tyssännyt rauhankyyhky tatuointiini hyvät yritykset kun linnoissa olin ollut. Ja kyyhkyni ovat nähneet ranteessani. Olen ollut rehellinen linna tuomiostani, ja kertonut asiat niinkun ne on armeijassakin puhui joku ettei minulla ole ylenemismahdollisuutta linna tuomion takia. Siihen tyssäsi sekin ura kun olisin upseerin uraa halunnut. Tykkään kurista ja herran nuhteesta
LOI JUMALA MINULLE PARANTAJAN KYVYT OLI MINULLA NIIN SANOTUSTI SÄHKÖÄ SORMISSA. OLISIN HANKUTTANUT IHMISILTÄ KIVUT JA KOLOTUKSET POIS.
Meninkin espoon hautausmaalle traktori kuskiksi sinne kelpasin rauhankyyhky tatuoinnillani ranteessani minkä Kapu löi siihen huittisten varavankilassa. Olin siellä jonkun aikaa olin sinne liian nuori olisi pitänyt talossa olla 21 vuotta minä olin vaan 17 vuotias.
No paninhan yhden saastan homon kuriin Kolho nimeltään. Lukekaa olen paljon siitäkin kertonut tarinaa. Miten äijä selitti että he kaikki rikkaat ja kuuluisat homoja vein sian kaikki pimeät rahat. Pamput pani vielä äijän samaan vankivaunuun kanssamme pelkäsi Kolho koko matkan Taisivat sen siirtää toiseen vaunuun muistaakseni.
On homot pilanneet niin paljon elämääni eivät ole päässeet perseelle mutta ovat sitä elukat kyllä yrittäneet. Miksi joku sanoo että täytyy homoja ymmärtää ja hyväksyä. Miksi kun kyttää homot pikkupoikia niin monet ainakin kun palaa pappejakin jatkuvasti pikkupoikiin sekaantumisesta.
Ja älkää saatana vaan sanoko ettei saa kirjoittaa näistä elukoista homoista lukekaa miten minäkin olen meinannut kuolla homon takia. Kun pelkäsin niin paljon lääkäreitä kun pilasi kaiken hangon kunnan lääkärin poika kuka vääryydellä oli autossani kun tammisaaresta ajoin raaseporiin oli poika homo ja kolme kertaa munilleni meni kun nukuin autossani.
Kerroin kaverille etten ole homo ja vihaan teikäläisiä, kun aikuiset minulle olivat pahaa yrittäneet. Kolmannen kerran jälkeen pinnani paloi löin kaljapullon kaulaosan homon perseeseen ja potkin ulos autostani. Mihin jäin nukkumaan Terkan arvokkaiden sukelluslaitteiden kanssa.
Tuli kytät pojan hälyttämänä poliisille kerroin että oltiin tultu sukeltamaan Terkan Ritun ja heidän pienen vauvansa kanssa ja minä kosimaan tyttö kaveriani. Rakastin Monicaa kun se ei huora ollut vonkasin koko kesän ja Monica ei antanut pillua minulle. Vaikka minulle antoi kaikki heti ekalla kerralla osasin sillä lailla hommat hoitaa.
Jäi poliisin sanat mieleeni että se homo poika on hullu kun ei minua uskonut mutta voi jatkossa olla sinulla ongelmia kun oli homopoika hangon kunnanlääkärin poika. Enhän poikaa satuttanut mutta jos olisinkin ollut hullu olisin pilkkonut homon siinä vieressä virtaavaan jokeen. Monica tuli jostain siihen raaseporin parkkipaikalle Onneksi oli rakastelumme peloissaan tapahtunutta ei jäänt kummallekkaan oikein hyvä maku siitä. Että siitä voitte jokainen miettiä miksi homoja vihaan niin paljon kun ovat ne elämääni pilanneet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti