keskiviikko 9. joulukuuta 2020

Vielä tarinaa tälle illalle väsy painaa silmiäni tarinaa ja unta.

 Aamu askareiden jälkeen syömän ja töihin meno. Oli päivällä joku kasvis kastike oli myös riisiä mikä ei mene minulta alas. Otin kastiketta mikä olikin hyvää ja vahvat mausteetsiinämyös porkkanaa ja  salaattia sanoin taas jakajalle että olin pahiten alleginen meilahden allergia sairaalan testejen mukaan porkkanalle täälläkin imettelee hoitajat kun syön porkkanaa vaikka kuinka paljon eikä tule mitään oireita minulle. Olin vahan kaikille allerginen mutta kaikkea olen syönyt.

JUMALA PARANSI MINUT MIGREENISTÄKIN OLI SE PAHANA MINULLA PÄÄNSÄRKY OLI KOVA JA NÄKÖHÄIRIÖT OLI PAHAT.

OLisihan ollut elämäni erilainen jos olisin ekaksi saanut jäädä uskovaiseen Hankkioon Einon perheeseen eskilstuunaan mutta tyssäsi sekin yritys rauhankyyhky tatuointiini ranteessani mihin sen Kapu löi. Olimme huittisten varavankilassa minut vietiin sinne homon kämppäkaveriksi olin silloin 17 vuotias vaikka olisi pitänyt olla talossa 21 vuotta eli täysikäinen. Lukekaa miten panin homon Kolhon kuseen talossa ja vielä vankivaunussa panin äijän pelkäämään. Kehu homo olevansa rikas ja kuuluisa sanoen että on he tommoisia kaikki rikkaat ja kuuluisat.

Toivotaan että on homo muiden samankaltaisten nuoriin sekoovat,  koksia lapioimassa helvetissä. Kyllä uskon kaikkien homon vihaavien lasten ja nuorten poikien isien ajattelevan samalla  lailla kanssani.

Oli toinenkin homo mattomies kuka pyysi minut mukaansa roudaamaan hienoja itämaan mattoja  ympäri suomen esittelyihin. Alkoi äijä minua juottamaan ja pöksyille yritti siinä onnistumatta kun sammuin vessaan. Se oli äijän onni kun näin sillä paksun nipun rahaa lompakossaan. Oli tarkoitukseni tiputtaa äijä parvekkeelta ja ryöstää sen auto ja toki massista rahat. Äijä pelastu kun tosiaan s ammuin vessaan. Jos olisikin äijä minut raiskannut olisin vammauttanut sen pahasti. Olisin kyrvän leikannut irti ja suuhun sen tunkenut  äijille olsihan ne voinut sokeuttaa olisivat saaneet pelätä aina jotain raiskaamaansa poikaa.

Ja lukekaa nyt ajatuksella ennenkun vedätte herneen nenäänne onko tommoisilla homoilla oikeutta elää. Kun nuoriin ihan lapsiinkin sekoavat juotattavat ja huumaavat poikalapsia. On siinä pilattu lapsi kun rikas ja kuuluisa nussii pikkupojan perseen rikki ettei uskalla lapsi enään paskalla käydä. Ja saatana  jos silmilleni hypitte että homoista kerron tarinaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...