torstai 10. joulukuuta 2020

Oli aamu askareet ja sitten oli punttisali oltiin nuoren tyttön J.kanssa salilla oli pari muun osastonkin kaveria siellä. Pari ohjaajaa oli myös.

 Oli hyvä salitreeni tehot on vieläkin hiukan kateissa sen kovan verenvuodon jälkeen vuosi kaksi päivää nenäni verta peijaksessa eivät saaneet sitä loppumaan kun hetkeksi. Seuraavana päivänä taas ambulanssilla meilahteen missä avun sain kolmelta lääkäriltä. Sanoi meilahti miksi veivät peijakseen sitä minäkin ihmettelin kun en saa hoitoa peijaksesta. Olen muutaman kerran ollut muussakin hoidossa kun psykilla.

Nytkin runnoivat jonkun piikin ruston läpi mitä ihmettelin kysyin muistaakseni teittekä lopotomian kun semmoinen ruston ääni kuului nenästä. Kun painoivat putken nenääni , vetivät jonkun putken nenästä poskeeni teipillä kiinni. Silmäni alle tuli iso vesikellon tapainen patti ja sierain oli turvoksissa. Otti jonkun nenästäni hoitajat seuravana päivänä alkoikin heti verenvuoto taas ja siitä meilahteen ambulanssilla. Kumma on sairaala peijas kun eivät saanneet yhtä verenvuotoa hyytymään nenästä. Mikseivät polttaneet nenäni suonia mistä aina puhutaan verenvuodon yhteydessä.

Tein tänään salilla kevyen penkin lämmittelyksi siitä käsipainoilla hauista sekä olkapäitä. Tein myös olkapäät sekä istuen käsipainoilla vinopenkissä hauista vääntäen. Lisäksi tein istuen taljaa sekä pari sarjaa istuen etutaljaa.

Oli hyvä treeni antaa kipinää kun nuori nainen J. nostelee kanssani toki ohjaajan M. ohjauksessa vetää tyttö tiukkaakin treeniä. Nyt lähden kanttiiniin ja sieltä töihin. Seuraavaan salikertaan sitten mikä on maanantaina menemme tytön J. kanssa on tyttö innokas treenari. Täytyy alkaa jalkoja ottamaan että saa ne massiiviseksi jalat kyllä kehittyy nopeasti on ne niin isot lihasryhmät. Hauiksella vedin nokalla  70 kg ykkösen oli minulla voimaa silloin. Pumppasin isoilla painoilla siihen aikaan panostin muihin lajeihin kontakti lajeja harrastin.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...