torstai 10. joulukuuta 2020

Pakkolääkityksistäni ja pakkohoidostani asiaa millä saatanan oikeudella sitä tekevät. Mengele lääkäreistä kapo hoitajineen. Mossad tekee hienoa työtä siellä täällä. Simon Wiesethalin henki elää.

 Kävin hakemassa vettä potilaskeittiöltä pyysi K minut kahville keitettiin kimpassa kahvit sen kahveista. Laitoin vedet ja kahvin suppiloon kohta pääsemme kahville. Tulisi toki talon kahvikin kohta reilu puolen tunnin päästä kun tulee aamupala.

Tein sellijumppia heti herättyäni etunojapunnerruksia sekä lankutuksia. Venyttelin myös sormia varpaisiin suorilta jaloin.

Nukuin pitempään kello 5,40 asti olin kumman tokkurassa herätessäni. Vaikka on lito lääkettä vähennetty jatkuvasti. Kumma kun reagoivat sairasteluuni vasta yli vuoden päästä sairasteluistani, vapinat oli pahat jatkuvaa  päänsärkyä,  nukkuminen huonoa,  seksihalut ja kyky meni litolla. Ja oli kokonaisvaltnen huono olo viimenen pisara oli kova verenvuoto nenästäni sen jälkeen alkoi tapahtumaan. 

Kun eivät peijaksessakaan saaneet vuotoa lopppumaan vaikka kovasti satuttivatkin rustoa nenästäni. Sanoi osasto 20 naislääkri E.E että menivät peijaksessa rustosta läpi ihmetelin miksi rustoa rikkomaan kun nenäverenvuotoa oli kuulin kun rusto rikkoutui nenästäni työnsivät kaksi tyyppi jonkun instrumentin nenääni sattui  se saakelisti.

 No seuraavana päivänä mentiinikin taas ambulanssilla,  meilahteen missä ihmettelivät miksei suoraan minua meilahteen tuotu. Siellä sain inhimillistä kohtelua ja saivat loppumaan verenvuodon. En edes tiennyt mitä tekivät minulle nukuttivatko minut sitäkään en tiedä. Istuin toimenpide huoneessa tuolissa muistelen että joku nainen lääkäri vissiin laittoi jonkun instrumentin nenääni ja jonkun tupon.  Muuta en muistakkaan tajusin vasta istuessani käytävällä sängyllä. Ja vuoto oli loppunut nenästäni sain taksilla tulla ohkolaan. 

Oli kanssa paha kun  pantiin P. mieshoitaja mittaamaan minulta verenpaineeni viikon ajalta. Linnan miehen vaistolla otin kaikki mittaukset viikolta paperille. Kumma vaan vaikkei paineeni hälyttävästi koholla olleetkaan. Tuli kummasti vain verenpainelääke mikä pakotettiin minut ottamaan ,vedoten lääkärin määräykseen. Sanoin lääkejonossa miten lääkäri voi määrätä verenpainelääkkeen ilman minun tapaamistani. 

Kumma vaan menikin silmäni heti huonoksi varmaan verenpainelääkkeestä vaikka järvenpään silmäaseman lääkäri puhi kaihista. Kaihi ei kyllä puhkea hetkessä ja kun verenpainelääkkeen oton jälkeen meni silmät huonoksi. 

Pesevät varmaan hoitajat kätensä silmieni huonoksi menosta kun puhuvat kaihista. Minulla on ollut hyvä näkö muuten mutta lähinäkö vaatinut lasit. Kävin täältä kellokoskelta silmälääkärissä viimeksi täällä ollessani ottivat klaukooma testit ja kaikki olivat kunnossa. 

Siksi ihmettelen miten saivatkin silmäni huonoon kuntoon. Semmoisia mustia palloja meni alkuun silmissä vasen silmä pahempi. Nyt hävisi mustat pallot melkein kokonaan mutta jäi tommoinen vaalea harso vasempaan silmääni. 

Häiritsee se jokapäiväistä toimintaani.Ulkona on silmäni huonommat sisällä vielä pärjään jotenkin.Täytyyhän se mennä silmäleikkaukseen kaihista jos sitä on silmissäni. Haluan mennä kyllä muualle kun silmäasemalle oli niin outo silmälääkäri siellä.

 On kyllä perkelettä näiden sadistien Mengele lääkäreiden ja Kapo hoitajien kanssa kun minäkin syyttä olen täällä ohkolan sairaalassa selkin samarian pisaran juopon kokin takia. Kostan vielä kaikille minulle paskaa tehneille.

Lukekaa tarinoitani miten olen kidutettavana ollut vuosia suomalaisten elukoiden käsissä. Ja nyt vielä venäläisetkin alkoivat minua kiduttamaan venäläinen määräsi minulle myrkylääkkeen LITON JA RISEPERIDON myrkyn. Sairastuin hetkessä pahasti lääkkeistään. 

Mikä saatana oli venäläisen perkeleen motiivi minun lääkitsemisessäni. Ja miten apulaisylilääkäri N.R veti itsensä pois LITON lopettamisesta. Sanoi minulle osastolla 30 vuoden hoitajakin T. ja omahoitaja E. että olisi N.R tulossa silloin viikon päästä hommiin ja silloin tapaan sen.  

Olin hiekkaharjun kielokodossa olin puhunut linnojen Mafioista oli apulaisylilääkri N.R saanut siitä tiedon kuulemma ja tulikin se hiekkarjuun kielokotoon tapaamaaan minua otin keskusteluun mukaan keravan hoitajan J.S todistajaksi keskusteluun kun voivat muuten kusettaa lääkärit ja hoitajat. 

Sanoi apulaisylilääkäri N.R kolme asiaa että jos hän olisin sen paikan pomo potkisi hän minut heti ulos talosta ja kun terve olet lähde terveitten pariin, ja lääkkeethän olet lopettanut . Kolme tärkeintä asiaa kun minua ei kukaan saatanan Mengele Kapo hoitajineen ole oikeutettu myrkyttämään. Olen semmoinen kun olen miksi saastat haluaa pilata elämääni, minua myrkyttämällä. Voitte vaan kuvitella mitä teistä olen mieltä kun myrkytätte minua,  antakaa oikeasti hulluille lääkkeitänne. Tulette vielä kokemaan helvetin esikartanon sen takaan ja alleviivaan. 

KATSOKAAS KUN JUMALA EI TYHMÄ OLE NYTKIN VAAN ODOTAN ETTÄ ALATTE TIPPUMAAN KORONAVIRUKSEEN

Jatkoa edelliseen.

Mutta vittuko se mitään tullut ja heitti minut venäläinen naislääkäri vissiin,  osastolle 20 mukamas karkausvaaran takia. Sain toki 1000 euroa valituista paloista voitin onnen osuma arvonnassa. 

Miksi minua kiduttavat muuttamalla osastoakin jatkuvasti. Juuri saan mukavan yksityishuoneen missä pystyn työskentelmään, niin taas tulee muutto toiselle osastolle. Kumma kun mainostin tonnin voitostani tulikin  HUS: ta. 1100 e lasku hoitomaksuista siinä meni sekin arpavoitto. Ei se paljon lämmittänyt minua mietin juuri skannik hotelliin menoa järvenpäähän. 

Lukekaa miten tutkin tätäkin taloa kun täällä on huumeongelmakin ainakin oli osastolla 30 jatkuvaa huumetouhua ja osastolla 20 oli huumetouhua. Ihmettelen mikä on ryssienkin motiivi minun myrkyttämisessänikin. Ovat kaikki niin ovelia etten ole saanut vielä selvitettyä  mistä kaikki johtuu ja juontuu. 

Onko sitä että juontuu isiemme pahat teot kolmanteen polveen. Ja minä olen kolmas polvi vai onko kaikki kiinni homosta nuoruudestani. Isoisäni oli sodassa minä kolmas polvi pilasi sota isoisäänikin kun vielä sai räjähtävän luodin käteensä. Meinasivat viedä rintamalla sen käden mutta kun se sitkeä oli ei antanut kättään viedä ja tuli sillä kädellään työkaluviilarina toimeen keravan ornossa. 

Tuli vaan Toivo  Isoisälleni viikonloppu pullo kuvioihin eikä se helpompia ollut. Tätini hoiti isoisäni hautaan asti kotona pienessä mumon mökisämme. Ja mummon  hoiti mökissään niin kauan kun jaksoi teki Suli timpuri pienen vessan ja suihkutilan mökkiin ja putkimies tuttuni Ana teki vedet siihen vessa suihku tilaan ei jaksanut Inkeri täti viedän  vanhempiaan saunalle pesulle ja vessaan. Tätini laitatti kalliin nunna uuninkin mökkiin sanoi se minulle että voin siihen hakata sytykepuita niin kun aina kävin puita hakkaamassa tätini Inkerin ja mummon Annan sitä mökkiä asuessaan. 

Mökki oli kun sodan jälkeen piippu pystyssä kun kyynelsilmin kävin mökkiä katsomassa kun olisin tiennyt Inkeri tädin sairastelusta olisin mennyt sen luokse. Ja olisin tehnyt selväksi jos minulle olisi se jättänyt mummon mökin ja lähellä olevan kerrostalo huoneistonsa, olisin lopettanut ryyppäämisen ja pannut hyvyyteen Inkeriltä jääneet perinnöt.Pitänyt asunnot suvullamme olisihan ollut hienoa pitää mummon mökki itselläni. Muistona monesta edesmenneestä tyypistä ketkä isoisän aikoihin siinä töissäkin käyden. Nuoruuteni asuin Ukin Mummon ja inkerin kanssa mökissä

 Siskoni Raila on minua kusettanut kaiken aikaa isänikin olisi minulle jättänyt pienen rivitalohuoneistonsa kun minulla ei asuntoa ollut. En päässyt edes isäni perunkirjoituksiin siitä piti saatana Raila siskoni huolen. Sama tätini Inkerin sairastelusta ei mitään ilmoitusta minulle tullut. 

Olisin mennyt Inkeri tätini vuoteen viereen rukoilemaan hänen puolestaan ja jos olisi halunnut minulle omaisuutensa jättää olisimme tehneet paperit eli testamentin. Mihin helvettiin siskoni tarvitsee rahaa kun omistaa niin hienon  talon. Minulla ei ole asuntoa joten joudun sekopää paikoissa olemaan. 

Mikä helvetti riivaa siskojani Railaa ja Reijaakin kun eivät yhteyksiä pitele kun Reijankin kanssa niin läheisiä olimme lohjan järvellä muistaakseni Reija meni äkkisyvään pidin sitä pinnalla ja huusin isäämme paikalle. Selvisi Reija sillä kertaa. Pikku Aapi olimme mökillä jossain vaiheessa Lauran Reijan tytön muistin mutten Reijaa Aapia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...