Paha kun täällä suomessa sairarastutaan lääkkeillä ja pakkohoidoilla kun ei ole ketään uskvovaista lääkäriä eikä senkään vertaa hoitajista uskossa. Vaikka onkin mielenterveys ala herkkä ala kun ihmisen päätä ruuvataan. Ottaisihan uskovaiset henkilökunta lääkkeet pois niitä haluavilta yrittäisi uskovaiset kaikkensa parantaakseen ihmisiä. Mahdollisimman pienellä lääkityksillä ja heti kaikki lääkkeet pois kun tilanne siltä näyttäisi.
Sillä nämä paranisi minäkin sain nuoren 26 vuotiaan tytön pois sähköhoidosta annoin rakkautta tytölle siitä alkoi sen paraneminen. Lähdin kielokodosta syväpuro yhteisöön mitä todella kadun kaksi kuukautta kaverini lypsi naisensa kanssa minua syväpuroon. Sitten päätin katsastaa paikan luulin sitä uskovaiseksi yhteisöksi vittu huumetalo se oli lääkärin määräämissä kundit oli muutaman viikon ja siitä juopot taas vetämään ja nistit samaten.
Haettiin ne oikein takasin missä kunnossa hyvänsä ei tommoista mestasta kukaan raitistu ja johtajatarta vielä kehutaan vielä netissäkin. Minulle sanoi talon lääkäri että hnellä on hyvä lääke minulle ja saat sitä lisääkin ja se on kallis lääke sanoi Sedin sen kyrvän nimi kai oli. S.S johtaja oikein kyttäsi otanko sen myrkyttäjän kalliita lääkkeitä.
Pojat oikein vaati lääkkeitä sekopäänä toiset vaativat niitä. Lukekaa olen kirjoittanut tästäkin syväpuron tarinasta yksityiskohtasemmin.Sammakko asennosta S.S veli kuulemma kai se sairas oli ja miten hiidenpellossa ilmestyi kun tyhjästä parkkipaikalla sammakko eteeni miltä oli kurkku auki. Ja jalat oli sammakko asennossa.
Kirjoitan S.S kun saatanan eukko järjesti minut kellokoskelle juuri kun olisi minulla ollut perunkirjoitukset. Mafiani Oppii se saatana tietämään keitä olemme ja meitä ei kuseteta. Vaikka menisi se S.S touhu suureen yleisöön läpi. Minua on turha kusettaa sanoi S.S olevansa huolissaan minusta. Helvetti tein eniten hommia syväpurossa nuorien komeiden poikien ei tarvinnut tehdä mitään muuta kun S.S sai pisteitä kun kundit sen mukana kaupoilla kävi. Lukekaa stooriani Ninjan itsemurhasta miten S.S nauroi siitäkin minulle.
Kumma oli zedin vai mikä lie sen nimi oli halusi äijä katsoa kroppaani. Kysyi se olenki lukenut Mein Kampf kirjan sanoin lekurille Jawohl Herr Öbetsfyhrer. ja tein natsitervehdyksen putosi iso äijä melkein pöydän alle. Pelästy lääkäri niin paljon minua mutta olikin lääkäri Sedin vissiin venäjän juutalainen. Kusetti saasta jutsku ryssä minut S.S kanssa loviisan tervarista kellokoskelle syyttä. Tuhotkaa kaikki saatanat hyvää esittävät. Lukekaa tarinoitani S.S muutakin. Miksi se saatana honkkeli pilasi perunkirjoitukseni. Minä ilman asuntoa kun ei ole elämäni muusta kiinni kun omasta rauhantyyssijasta. Missä saan kirjoitella tarinoitani käydä salilla ja toki jos löytäisin siihen muusan kaverikseni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti