perjantai 8. tammikuuta 2021

Oli papin ryhmä ei muita ollut kun pappi ja minä kerroin sille tarinaani ja käskin puhua ihmisille että asiani etenee. Idealogini pitää alkaa toimimaan kun nyt saan kansan takajaloilleen.

 Tunnin puhuin Papille asioitani miten minua on kidutettu monessa paikassa vuosia hupituomioita lusiessa. Kyllä se jälkensä jättää herkkään sieluun elämän taiteilijaan. Kovan koulun käyneenä vuosien saatossa. Lukekaa tekstejäni vuosilta on siellä paljon juttua kaikesta paskasta mitä olen saanut ottaa vastaan. Suomen sairaanhoito on minun osaltani täysin perseestä ens aa oikein apua mistään muuta kun maksamalla kunnolla ja yksityisiltä lääkäreiltä.

Oli minulla Aavassa hyvä tuttu lääkäri mutta sekin jäi eläkkeelle soitin sille kerran mutten ehtinyt asioistani puhua kun oli se kiireinen. Pitäisi minun saada lääketieteellistä ja juridista apua. Että alkasin saamaan suomessakin oikeutta,  kyllä laki pitää olla kaikilla sama mikä ei kyllä ole toteutunut kohdallani. 

Sain kaveristani noin 13 vuoden paskareissun hupia,  kun emme saaneet edes venäläisen kaverini kanssa uhrilleni apua. Sanoivatko hälytyskeskuksesta Vadimille että opettele suomen kieli,  Vadim puhui hyvää suomea minulle taisivat sanoa että työnnä viinaa kaveriisi. Minä sokissa kun en saa Jaria hereille ja miksi se alasti oli lattialla.

 Lukekaa on minulla paljonkin juttua tapauksesta ja miten huumeporukka sisältyy juttuun. Olisi ollut paljonkin asiaa jutussani,  mutta niin kun kyttä minulle sanoi järvenpään kyttiksellä että leivotaan minulle hupi tuomio. 

Ja näin minulle kävi pitivät minua mömmöissä etten voinut itseäni puolustaa ja saatanan asianajaja  Pekka Husgafel järjesti minut mielentilaan että pääsisin vähemmällä helvetti pahimpia paikkoja lusittivat vuosia 9 vuotta vaati syyttäjä ei olisi pitänyt mennä tappona juttu mihin tunnen olevani syytön. 

Olisin muutamalla vuodella selvinnyt jos olisinkin tuomion saanut yksi potku tai nyrkin isku ei ole törkeä asia tai sitten tappo,  mistä tuomion sain. Jos olisinkin tehnyt jotain olisin vaan lyönyt oven kiinni ja häipynyt mestoilta. Pelästyin että kaverini maksakirroosi olisi tehnyt tehtävänsä ja tappanut kaverini. 

Kumma miksi jo järvenpään kyttikseltä pari sikaa kyttää veivät minut sadistiseen keravan terveyskeskukseen hakivat pameja varten reseptin. Minä menen jo parista pamista täysin sekasin. Kumma vielä että muuttui kesken rosiksien minulle uusi asianajaja Rajamäki niminen. Sain niin hupituomion kun olla voi kostoa sillä jaksoin lusia nämäkin vuodet kostoni on julma ja rankka. Sotilaani toimii ympäri maailman. koro korovirus ja uutta virusta pukkaa rokotuksista komplikaatioita. Ehditte miettiä ketä olette rääkännyt ja kiusannut vuosia. JUMALA ON SUURI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...