perjantai 8. tammikuuta 2021

Tarinaani tälle päivälle kaiken näköistä vaivaa tullut lääkkeistä aiheutuvaa. Sekä hampaani lähtö tosta edestä ja toisesta pala lähti. Jalkateräni turvotus ja kipu pahakin.

Puhuu henkilökunta sairasteluistani ikääni vedoten se ei pidä paikkaansa  olen hyvässä iskussa mutta vielä paremmassa olisin ollut ilman LITO lääkitystä ja RISERIDON JA NYT NÄMÄ UUDET LÄÄKKEET SIIHEN PÄÄLLE. En tunne olevani 64 vuotias eikä kondikseni sitä osoita olen niin paljon ollut kiinni mikä pitää nuorekkaana. Linnoissa aina huippu kunnossa sekä muissa laitoksissa. Sama kun treenasin aina kun olin selvänä ajoin enduroa ja crossia vielä yli 40 vuotiaana ja hyvin pyörä kulki. Refleksit olivat huippu luokkaa minulla on ollut sitä lapsesta asti siksi pärjäsin peleissä hyvin.

Otin ideal siteen pois jalastani kun paino se pohkeen alta nilkastakin vaikka laitoin ihan löysälle siteen. Tuntuu jalkateräni paremmalta ei särje se enään,  kävellessä kyllä tuntuu kipua. Mutta uskon että ollaan voiton puolella jalkani kanssa.

Toivotaan nyt ettei tule ongelmia työhomman kanssa olisi ollut minulle joku jääkaapin pesu homma salilla jotain J.V työnohjaaja sanoi että joutuisimme pois salilta olisiko siellä vesivahinko kun siellä meni kerrankin vedet toimiston lattialle  kun laskin vettä seinän takana taukotuvassa oli samalla astianpesu kone päällä. Ei ehtinyt vissiin viemäri vetämään niin nopeasti vettä. On ollut siellä jo aikanaan viemäri ongelmaa.

Kohta onkin sitten iltapala ja lääkkeet ei mene minulla enään kun minimi LITO lääkitys. Hienoa että osaston naislääkäri E.E lopettaa LITON pikkuhiljaa puhui se jotain deprakinesta tilalle yritän lopettaa kaikki lääkkeet kun en syömitään kun lähden täältä omilleni. 

Olisipa pojilla joku kämppä taas mihin PAPA ABACCI KAITSU PÄÄSISI LEPÄÄMÄÄN JA POIKIA HOITAMAAN.

 Ikävä on niitä hurjapäitä enköhän pysty Nyyskyllekkin anteeksi antamaan jos se minua hyrylän kämpillä kopautti jos siis ei siinä ollut muuta niillä mielessä kun skitsoilivat kamoissaan silloin voin anteeksi antaa,  toki pieni vamman voisin niille aiheuttaa jakusa meininkiä poikkaisisivat itseltään sormen. Voihan olla ettei kaikki soturini anteeksi anna silloin voi irtopäitä tippua. En minäkään kyllä helpolla lepy on toi pääkoppani monenkin mielestä sen verran arvokas ettei sitä mielellään kolhi. Tommoisten saatanan nistien takia. 

Jengini sisäpiiri ei ymmärrä tommoista sakkia kun minun mieheni eivät ole koskaan huumeita käyttänyt eikä käytä. Mitä nyt minäkin nuorena polttelin pilveä jonkun verran mutta isi aurinko lopetti senkin leikkimisen eikä minulla edes pilvi edes toiminut.Selvä pää on paras ja kun yksin toimin ei voi ketään syyttää vasikoinnista jos tuleekin ongelmia. Minua kun ei linna pelota eikä huorat hurmaa, sanotaan.

 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...