sunnuntai 3. tammikuuta 2021

Ikävää kun on tullut vaivoja minulle silmät on olleet pahat tänään. Ja jalkateräni on kipeä oikeassa jalassani ja turvoksissa pahasti. Kovaa tarinaani elämästäni.

 Onkohan toi LITO lääkitys niin paha kun sen aikana olen sairastunut monella tavalla mitenhän on mahdollista että venälinen lääkäri saa tommoisen myrkyn minulle laittaa syyttä,  vielä siihen laittoi ryssän perkele risperidon lääkkeen. Nyt tuli minulle suomalainen naislääkäri E.E osastolle 20. tiputti se LITON minimiin ja jää se kokonaaan pois minulta näin käsitin sen puheista.

Kun en tarvitse mitään lääkitystä terve ihminen psyykkeeltäni ainakin. On minulta kaikki viinan aiheuttamat kuviot jääneet pois,  puhun viinapirusta mikä minuakin riivasi kymmenet vuodet. Välillä enemmän välillä vähemmän ihmettelen miksi minulle hullun lääkkeitä työntävät kun viinapiru lopetti riivaamisensa. Otin poikien kanssa asuessani kun nekin sähläsi kamojen kanssa kaiken aikaa,  ei siinä jaksanut itksekkään täysin selvänä olla. Mutta kun minä en tule konjakista köyhäksi enkä kipeäksi on se niin hyvä lääke minulle.

Konjakkia voi juoda sivistyneesti maistellen kun siinä sitä napostellessa ei ole humalan hakusuuden tarkoitus. Minäkin join kerran selkin kylässä samarian talossa melkein pullon menin keittiöön,  ajatellen että otan vielä yhden paukun Hennesey konjakkiani muutana sentin ja menen nukkumaaan. Ei ollut pullon pohjalla kun noin neljä senttiä. Jätin siihen senkin tipan ja nukuin hyvin yöni lääkkeelläni.

 Aamusta lähdin tuuraamaan venäläistä talonmiestämme kun se oli taas kerran vaimonsa ja pienen lapsensa luona venäjällä. Menin siis tekemään lumitöitä ei pienintäkään krapulaa ollut minulla konjakista.On se paras lääke mitä olen ottanut kemia on täysin paskaa minulle. Olin onnellinen selkin kylän samarian talossa. 

Mutta se saatanan itkuviinan vetäjä Iso Antti aloitti sekoilunsa huusi ja möykkäsi kaveri,  kumma kun Pekka jos uskovainen oli ja Antin pomo missä Antti oli keittiöllä töissä. Miten  Pekka ei saanut Anttia käännytettyä ei siellä muutkaan pojat missään uskossa olleet jotain hätäapu työläisiä vissiin olivat. En nyt viitsi kirjoittaa kaikkea mitä kuulin paikasta Antti lauloi paljon asioita kun se muutaman paukun sai. 

Tuli vissiin ongelmia porukan kanssa kun tuli minulle nuori poika sanomaan että kävi kokki Iso Antti poikaa kurkusta kiinni oli poika puheidensa mukaan joutunut potkaisemaan itsensä irti Antin otteesta. Siitä taisin ärähtää Antille johan alkoi kiduttamiseni putkaan lohjalle ja aamusta jorviin kidutettavaksi pitivät vissiin siellä 12 vuorokautta. Ei vessaa eikä juomapistettä kopissa ollut monta vartijaa ja hoitajaa lääkäreineen tulivat koppiin ruoka työnnettiin siinä samassa. Pääsin pleksilasillisen oven taakse käytävälle vessaan hakkasivat minuutin päästä saastat vessa suihkun ovea että tuliko jo paska sanoin että olen herkkävatsainen eikä paska käskemällä tule. 

Siinä oli myös suihku mihin en päässyt. Katsoin kerran oven pleksilasista siihen käytävälle oli siinä ulkomaalaisen näköinen nainen panin käteni otsaani pyhään tervehdykseen ja kumarsin naista. Kumma kun saastat suomalaiset sadistit alkoivatkin kiireellä laittamaan vessan suihkua kuntoon. Pääsin ajan kanssa vessaan tuli varmaan kilo paskaa minulta kun rauhassa sain toimia. Menin suihkuun ja tuli vielä sinnekkin sama määrä paskaa minkä pesin suihkulla pois. Olen nämäkin kertonut monesti mutta jos tulee uusia lukijoita minulle haluan että lukevat stoorejani ja tämä on yksi niin hyvä tarina miten suomen sairaaloissa ihmisiä kidutetaan. 

Peijas toinen missä olen kidutettavaksi joutunut lukekaa Jammu Siltavuori saatanan tarinaa miten autoin hirviön pilaamaa Reijoa attendon paikassa nikinmäessä. Reijon tytär tehnyt itsemurhan ja pienelle tehty pahaa. Minä  Reijoa saunotin ja pesin kun se ressukka Jammu hirviön syystä oli juonut itensä rullaattori mieheksi. Minä tulin mustalais Matin ja veljensä Roopen luota keravalta Matti ressukka lähtikin pikaseen tummien taivaaseen. Menin kumminkin pyörälläni attendo nikinmäkeen tuli poliisit ja ambulanssi sinne ja minut kyytiin ja peijaksessa rautoihin. Kellariin minut sulkivat moneksi päiväksi kysyn vaan miksi sadistit ovat suomessakin hoitoalalla. Jammu tehnyt rikoksista kauheimman ja minä autoin tosiaan Reijoa Jammun pilaamaa. 

Kirottu maa ja kirottu kansa ovat suomalaiset. Niin paljon teitä vihaan olette saatanallinen kansa. Odotan vaan että alkaa joku myrkky teihin elukoihin puremaan jos nyt lääkkeen keksittekin koronavirukseen. Tulee varmaan aina vaan uutta myrkkyä liikenteeseen harmihan se jotenkin toki on kun menee muualtakin jengiä. Mutta vaikeahan se olisi vaan suomalaisiin tartuttaa tautia. Älkääkö taas sanoko että minä paha olisin SE ON KAIKKI JUMALAN JA POIKANSA JEESUKSEN KÄSISSÄ. 

Teille oli mahdollisuus minun elämäni muuttaa antamalla minulle asunnon. Ja toki rahaa jostain oli minulla hyvä fiilis autella ihmisiä Jammu setää jakkaralla päähän lyömää Juhaakin kenet sain sosiaalisairaalaan vaikka itse olin niin kipeä etten meinanut pystyssä pysyä kun en saanut  peijaksestakaan apua. 

Onneksi välähti minulle mennä Aavaan kunnon ihmisen Markku Kopran vastaanotolle vein Markulle eläkkeelle jäävänä Jack Daniels Whisky púllon kivassa pakkauksessa. Markun kanssa sanoimme yhtä aikaa Doximycin siitä lähti paranemiseni. 

Jouduin koisonrantaan sekopää paikkaan Hanskin tapasin siellä panimme kuriin kämpikseni kuka oli raiskannut yhden elinkautisen muijan Lähtihän kaveri raiskari karkuun koisonrannasta. Hanski minut tuntee alppikadun rälläkän kuriin pistäneenä heitin telkan ja mikron oliko nyt kolmas kerros katuun. Kun nistin serkku lainasi minulta rahaa ja nistikin oli piikki kädessä aamuin illoin.   Minä kun viinaa otan siis rähinäviinaa alkaahan tapahtumaan ja jos torrakkoon tartumme alkaahan kuri tulemaan ja herran nuhde.                

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...