sunnuntai 3. tammikuuta 2021

Päivä mennyt sisällä ollen kun en jalkaterä kipusena voi uloskaan mennä kun ei mene kenkä jalkaani turvotuksen takia.

Olen yrittänyt olla jalkaterä ylhäällä tyynyillä nostaen jalkaani. Pikkasen voi turvotus olla laskenut sillä konstilla. On kumman kipeä jalkani hoitajia ihmettelen kun lääkäri E.E sanoi kun katsoi se jalkaani että hoitajat sanoi että olisin sanonut että henkeäni ahdistaa en varmaan ole tollaista sanonut olen voinut sanoa että on rintalastani kipeä sellijumpasta etunojapunnerruksista. 

Tänään sanoi M. pamppu että olivat puhuneet että olen sanonut potkasseeni johonkin jalkani sanoi M. hoitsulle etten varman ole tommoistakaan puhunut kummia vääristelyjä tulee hoitajilta olen voinut sanoa että ihan kun olisin potkaissut jalkani johonkin. Kyllähän siihen olisin herännyt jos noin kovaa potkaisisin seinäänkin jalkani. Mutta kun aamulla heräsin oli jalkani turvoksissa ja kipeä.

Mistähän joku hoitaja saa tommoisen kertomuksen että henkeäni ahdistaa. Olenko sitten sanonut jollekkin hoitsulle että on vaikea hengittää kun rintalastani särkee. Mikä nyt on mennyt ohi kun venyttelin eilen ja vedin varjonyrkkeilyä eilen ja tänäänkin. Siinä paikat vetristyy ja irtoaa lihaskiinnikkeet   kun tulee niitäkin helposti puntiltakin. 

Siksi on niin tärkeetä jumpata ja venytellä sekä varjonyrkkeillä että pysyy notkeena ja vetreenä paikat irti pitää olla ettei nopeus kärsi. Olen ikäisekseni erittäin nopea ja vahvakin. Nyt kun vielä aloitin vegaani ruuan on kevyt ja parempi olotila kun ei sitä tarvitse lihaa eikä muitakaan eläinkunnan tuotteita.

Kohta onkin taas ruoka tulee muille kuulemma kalakeitto. Meille vegaaneille tulee varmaan joku kasviskeitto. On hiukan nälkäkin minulla syön keiton ja pari leipää vege puristeella sekä omalla makkaralla kasviksella. Palataan asiaan nyt lähden ruokailuun.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...