Kumma kun toi facebook laittoi minut tosiaan boikottiin 30 vuorokaudeksi vaikkei mitään törkyä edes kirjoitellut. Kirjoitin ihan asiaa totuuden mukaista tekstiä. Toiset laittaan pornoa ja väkivaltaa facebookin sivulle ja muutakin törkeetä juttua mutteivät ne boikotiin joudu sivulta.
Mitenhän ne minut ovat ottaneet hampaisiinsa, varmaan totuuden mukaisesta kirjoittelustani. Katsotaan nyt viitsinkö enään kirjoitella mitään facebookiin kun ei kestä jonkun pää kirjoitteluani. Panee niin herkästi joku estoja minulle vetää ne herneen nenäänsä niin helposti.
Ei mitään fiksua totuuden mukaista tekstiä kestä facebook. Pitäisi vaan paskaa lässyttää facebookiin puhua ohi totuuden sillä siellä pärjäisi paskan lässyttämisellä menee hihat facebookiin kun ei se kestä totuuksia.
On facebookissa niin nuijia juttuja ihan ohi touuden. Minä kirjoitan totuuksia tutkivaa journalismiani tehden. Voinhan toki minäkin kirjoitella rivien välistäkin sinne mutta kun haluan että tyhmemmätkin lukee ja ymmärtää tekstejäni. Se on kumma heti kun kirjoitan mitä vaan negatiivista facen kautta tulee heti estoja minulle.
Miksei jonkun tai joidenkin pää ei kestä kirjoitteluani niinkun homoista kirjoittelustani Miten ne ovat elämääni pilanneet miksei saa niistäkään elukoista totuuksia kirjoitella Kysynpä sitäkin vaan kun kaksi aikuista homoa minua kilttiä nuorta Kai poikaa yrittivät puhumalla että ovat he kaikki rikkaat ja kuuluisat homoja haksahtvat saastat kiltissä Kai pojassa panin äijät kuriin.
Päästin ne vielä menemään toivotaan että pelästyivät niin paljon etteivät enään pikkupoikia yrittäneet raiskata saatanat tapettavat nuorten poikien raiskaajat homon perkeleet ja näistä ei saisi facebookissa kirjoitella miksihän siksiköhän kun kuulemma kaikki rikkkaat ja kuuluisat ovat homoja.
Voitte vaan ajatella minkä kammon on homot minuun jättäneet kun aikuiset ovat minua yrittäneet. Pilaa aikuiset homot nuorten poikien elämän täysin jos niitä poikia perseeseen nussivat, väkisin vielä niin kun minutkin juotti homo mattomies loviisan hotellissa jurriin ja yritti raiskata sängyssä, mutta onneksi nukahdin vessaan lukkojen taakse äijä saasta homo selvisi kun meinain sen tiputtaa parvekkeelta ja viedä sen rahat ja matot autoineen.
Sama oli Kolho niminen rikas ja kuuluisi homo huittisten varavankilassa järjesti sika minut samaan selliin kanssaan olin 17 vuotias olisi pitänyt huittisissa olla 21 vuotta. Lypsin sen omaisuuden kun sekin kehui että ovat he kaikki homot rikkaita ja kuuluisia ei onnistunut äijä minua korkkaamaan vein sian kaikki pimeet rahat, pamput pani sian vielä samaan vankivaunuun kanssani. Kyllä oli äijä kusessa olisivat sen hoitaneet muut vaunun konnat, kun kerroin niille mitä sika yritti minulle tehdä. Pamput haki sian toiseen vaunuun ennenkun ehdimme sian hoitaa.
Ja nämä on totuuksia miksei näistä saisi kirjoitella saako saastat homot pilata raiskaamalla sammuneita pikkupoika. Miten voitte jotkut vielä puolustella homoja Lukekaa nyt perkela ajatuksella tarinaani mitä homot ovat yritteet minullekkin tehdä. Kun olin mattomiehen aikoihin noin 14-15 vuotias varmmankin.
Ja jos saatana hangon kunnanlääkärin poika saa pilata elämääni niin kun poliisit minua varoittavat tulevaisuudestani kaverin kanssa kuka homo oli ja ei uskonut kun varoitin elukkaa kuka oli vääryydellä mennyt pakettiautoni takaosaan missä oli kaverini Terkan sukelluslaitteet kolme kertaa kaveri kävi munilleni vaikka kerroin miten minut yritti homot raiskata kolmannella kerralla suutuin homoon ja löin sille saatanan homolle kaljapullon kaulaosan perseeseen ja potkin sen saastan autostani ulos. Lopun saattekin lukea teksteistäni.
Halusin kaverin pelästyttää en satuttaa enhän nyt hullu ole ja halunnut satuttaa kaveria työntämällä koko pulloa kenenkään perseeseen vaikka olisikin tykännyt ehkä homo isosta kalustakin. Haha hah homo pullo perseessä ajatelkaa lukijani ketkä homoja vihaatte ja kaikki kenelle ne homot ovat pahaa päässeet tekemään.
Jos olisin tiennyt tyttökaverini tulevan aamulla raaseporin raunioille parkkipaikelle autolleni olisin varmaan toiminut toisin homon kanssa ajamalla sen takasin tammisaaren mistä oli homo varmaan autooni mennyt. Olisin kosinut Monicaa kun se ei huora ollut minulle antoi kaikki tytöt ekalla kertaa Monicalta vonkasin pillua koko kesän, autossani raaseporissa peloissani sitten rakasteltiin eihän siitä jäänyt kummallekkaan hyvää fiilistä. Eihän siitä mitään nautintoa tule peloissaan rakastellessa.
Eli voitte vain miettiä mitä mieltä olen homoista mitä olen kokenut niiltä. Ja miten ovatkaan minun elämääni pilanneet homot olen meinannut kuolla kun lääkäriä olen niin paljn pelännyt. Olkaa homot omissa pippaloissa älkääkö luulko että rikkaat ja kuuluisat saisitte tehdä mitä teitä huvittaa sitä me emme siedä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti