Jos olisi kämppä minulla jossain hatkaisin heti täältä ohkolan hullujen huoneelta mihin en kuulu olen alkoholisti en mielenvikainen.
Olenhan paljon kirjoitellut miten jouduin tänne kidutettavaksi selkin kylän samarian talosta missä oli kirppiksen juoppo kokki kuka poliisia itselleen kutsui kolme kertaa kuukauteen ja ambulanssin kerran käski minun soittaa että hän sekoaa ja on sillä juoppohullulla puukotkin esillä.
Sanoi hälytyskeskuksen muija että saanko hullulta Antti Rasinkangaalta puukot pois että uskaltaa lanssi tulla sanoin vaan että puukot otin ja tulkaa vaan vetää iso Antti itkuviinaa. Tuli lanssi nauroivat Antille lanssin porukka sanoen minulle että olisit lyönyt vedon ettei poliisit tulekkaan olisit voittanut vedon kun kytät eivät tulleetkaan.
Alkoi keittämään heti alusta kun aina kun jäätiin Antin kanssa kahdestaan alkoi sekopää juoppo sekoilunsa kaverinsa käytti sitä aina viinakaupassa monta pulloa rähinäviinaa se veti. Sama se kun oli kiinteistö myynnissä ajattelin että taas lennän lintsille niinkun porvoon yksiköstä samarian talosta mistä lensin kanssa lintsille kun eivät pitäneet sossutkaan puheita Äyräväisen saatana valehteli minulle etten käynyt siellä edellispäivänä. Oli siellä ekalla kerralla mukava mies sanoi että tule seuraavana päivänä niin samariaan muutto on selvä. Tai sinnepäin mies henkilö sanoi.
Nyt käyn nukkumaan ajoissa kun väsyttää minua niin paljon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti