maanantai 4. tammikuuta 2021

Nukuin kello 23,42 heräsin juuri. Nyt uudestaan nukkumaan ja toivotaan että menee aamuun asti nukkuen.

 Heräsi kusihätään juuri äsken kello 23,42 kävin kusella äsken ja nyt kirjoittelen koneella tarinaani. Näki hoitsut minut hereillä antoi naisyökkö minulle kusen säätely lääkkeen meinasin sylkeä sen pois mutta annoin sen sulaa kielen alla. Katsotaan nyt auttaako se mitään kusemiseeni ja juomiseeeni.

Nyt käyn nukkumaan alka väsy painamaan silmiäni. Mene heti nukkumaan ja nukun kunnolla. Etten heräisi kun vasta aamulla. Palataan kirjoitteluuni myöhemmin, tuli pelkuri Ana  mieleeni kuka minut jätti kuseen forsteenien  bussissa kun mustalais H.A toi pesäpallomailoilla minua hakkaamaan valkonaamat Syytti ne minua pilvipaukun nokareen myynnistä biolla oli se jotain kiviä. Ana ja iso kundi sekkunsa Sampo seisoivat bussin eteuosassa H kanssa ja katsoivat minua hakattavan pesäpollomailoilla. 

Tuli kytät juuri bussiin kun olin ottamassa isoa kääntöveistäni taskustani veivät kytät minut siitä tervariin tikattavaksi. Kävi pari kovanaamaa meillä kylässä jotain suunnittelivat keittiössämme. Ajoivat minut pois keittiöstä kun suunnittelivat ne jotain isäni kanssa. No minä en olisi tehnyt siviilissä mitään olisin venkuloinut taloon missä H veli S lusi ja hoitanut homman siellä. 

Kun sille vissiin pilvipaukkuni piti viedä ja oli kuulemma se paskaa. Vuosien päästä viertolan työsalilla joku S kaveri selitti kovasti ettei kivi ole mitään paskaa on hänelläkin ollut sitä kilokaupalla ja se on seurusteluhuume. Selitti S tuttu että soita nyt Kaitsu S ja puhukaa asiasta Sanoin että mitä minä tollaselle nimiehelle soittelen kai se on unohtanut koko asian. Minua on asia vaivannut H ja S isän O tappajat olivat nokalla naapuri sellissä mietin viitsinkö H puhua siitä mitään sanoin sille alkoi se hakkaamaan jakkaralla sellimme seinään huutaen että aamulla teidät tapetaan. H oli antamassa hienoja buutsejaan minulle sellissämme. Pelattiin ristiä ja nollaa syötiin muistaakseni domino keksejäni ja juotiin kaakaoa. 

No kuulin että olivat hurjapäät käyneet ampumassa S kämpillä S selvisi siitäkin tapauksesta. Mietin oliko sitten tämä minun pilvi tapaus ja minun hakkamiseni. H lyötiin nokalla samaan seliin minun kanssani ei se puhunut mitään asiasta. Oli sen selliini laitto ennen  pesäpallo ebisodia. Jos olisivatkin hakanneet minua ennen nokkaa olisin hukuttanut Harrin paskapaljuun. Ja pitkään olin siinä uskossa että myin biolla jonkun paska kivin. Kun kolme hurjaa mustalaista sen minulta veivät kun 50 markalla sen ostin. 

Kai kundit olivat sopineet jutun kun siinä miljona mies T oli mukana kun kundit S ampujat jäivät T mökiltä kiinni oli vissiin Alakarhun Nalle vasikoinut sieltä. Näin minä olen asian kuullut. Kunhan ei S vaan minua yhdistä asiaan minä en ketään olisi tarvinnut hoitamaan hommat.

On luizin Ranisen Jarmon puukotuskin vielä työn alla kun en usko että luizi itseään pystyisi puukottamaan. Lupasin Luizin Jarmon isälle hoitavani vielä homman. Kun upseerieni kanssa pohdimme asiaa jalasmökissämme Mäyräkorven keisarin mailla missä asuin pojan äidin kanssa haun ollessa päälläni yhdestä mustasukkasuus tappelusta.Murha ei vanhene loskaan rauha Jarmo Ranisen Luizin muistolle.  

Näin kerraan S jossain hiacessa pihallemme ei tullut se mitään urputtamaan mistään pilvi nokareesta katsoi se vaan autosta minua Olisi luullut että olisi tullut vaikka puukkohippasille oli Masan suomi konepoístooli käsieni ulottuvilla jos minua yittivät metsästää.

 No nämä on sitten niin vanhoja asioita että kundit ovat varmaan jo unohtaneet asian. Minä en unohda Anan ja Sampon hommat forsteenien bussissa ei unohdu. 

Kun Ana oli taas rohkea kun Paasikiven Ati toi Riksulailset kostamaan Keravalaisille jonkun jutun Rikkoi Ana varman Atin autosta ikkunan isolla jakoavaimella. Minä  otin metrin halon ja olin menossa tappeluun mukaan kun kävi torilla aika haipakka. Kytät ottivat minua niskasta kiinni ja veivät kyttikselle siihen torin kupeeseen kysyi kytät kahdelta riksulaiselta että löikö Kaitsu teitä sanoi kaverit ettei lyönyt kun se on Atin kaveri. Annoin asioitten hautua katsotaan nyt mitä keksin vielä noilla pelkureille. Mitkä  aiheuttivat koko ebisodin. Nyt nukkumaan alkaa teksti hyppimään silmissä kello on 0,38 hyvää yötä kansakunnat.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...