Kun en muista yöltä oikein mitään ainakaan kolhineeni jalkaani mihinkään, kusin kyllä sorsa kädessäni lattialle. Eli oli kumma yö minulla vaikka on lääkkeet tippuneet lito siis 1800 mg 750 mg eli yli puolella on se myrkkylääke tippunut. Vedän kyllä myrkyttäjäni vielä tillille ei auta sanoa että lääkäri määrää. Olette sadistit myrkyttäneet vähän väärää henkilöä, en ole niin höperö kun luulette on minulla laaja sotureitteni joukko takanani ketkä minullekkin ovat lojaaleita. Ja sotivat puolestani kun tietävät minunkin tekevän heidän hyväkseen mitä vaan jopa kuolemaan aatteeni puolesta.
Pitää tutkia selkistä asti tämä kiduttamiseni tätä reissua selkin samaria pisaran kusetus kun piti talon olla raitis luki se vuokrasopimuksessa minkäon kuitannut Ismo on Ismo vastuussa viime tipassa kidutuksestani samarian talo kuulemma myynnissä kokki iso Antti joi jatkuvasti minäkin maistelin konjakkia silloin tällöin kun en kesstänyt juoppoa rähinä viinan juojaa Anttia. Poliisit kolme kertaa se soitteli itselleen haki kauan kytät Antin hakuja rikollisilta ne kaikki vaikuttivat.
Ambulanssi piti minun soittaa kerran sille sanoi se sekoavansa ja puukot on sillä esillä heitin puukon nurkkaan Antilta hälytyskeskus sanoi että saanko siltä Antilta puukot piiloon että voivat he tulla sanoin että itkuviinaa vetää iso Antti tulkaa vaan eikä poliiseja tarvita.
Tuli lanssi Antti ajoi minut pois kämpiltään kun se jututti lanssin porukkaa nauroivat lanssi lähtiessään että olisit lyönyt vedon Antin kanssa ettei poliisit tule niin olisit voittanut vedon.
Pitää kylläsaada kaikki hoitopaikat tille kiduttamisestani ja niitä on monta paikkaa. Ainoa inhimillinen paikka oli kielokoto tikkurila hiekkaharju sain olla siellä oma itseni. Tuli sinne käymään apulaisylilääkäri N. R kuka täällä ohkolassa veti itsensä ulos liton lopettamisesta vaikka vuoden hoitaja T ja vanhempi naishoitaja sanoivatkin täällä osasto 30 etttä piti N.R viikon päästä silloin tulla minua tapaamaan ja LITO lopetetaan toki puhuivat ne myös piikkihoidosta mitä en hyväksy missään muodossa.
No tuli apulaisylilääkäri hiekkaharjun kielokodossa mihin keskusteluun otin hyvän tyypin hoitajan J.S todistajaksi keskusteluun. No sanoi N.R että jos hän olisi sen talon pomo potkisi hän minut heti ulos sieltä ja kun terve olet lähde terveitten pariin, ja kolmas asia että lääkkeethän olet lopettanut sanoin vuosia sitten.
Ja kuntoni oli hyvä ja vaikkei olisi ollutkaan ei se kuulu minun fiilikseni ollenkaan Mengeleille Kapo hoitajineen. Minua voi vituttaa ahdistaa masentaa iloita voin itkeä nauraa mitä se yhdellekkään sadisti lääkärille kuuluu ei todellakaan yhtään mitään. Ja miksi kirjoittaa lääkärit lausuntojaan valehdellen että olen muille ja itselleni vaarallinen.
Olen ollut kymmeniä kertoja kellokoskella ja 12 kertaa linnoissa ja työsiirtoloissa enkä koskaan ole ollut aggressiivinen. Jos olen jotain joutunut hujauttamaan on syy ollut monesti vastapuolessa ja viina kuvioissa molemmilla. Laitoksissa ei mitään ole ollut kun ei kukaan ole mitään urputtanut minulle muuta kun tällä reissulla muutamt ovat pinnaani koetelleet. On potilas aineisto muuttunut paljon uraani aloitellessa on noita nistejä niin paljon talossa tänäänkin oli vessa lukossa nistien seuloja otettaessa.
Yleensä välttelen konflikteja en suosi väkivaltaa missään muodossa siksi yksin viihdyinkin hautausmaalla espoossa tykkäsin olla kun olin itseni pomo tein hommat niin kun halusin ajoin siellä traktoria tein kaikki lumityöt ja hiekoitukset siellä. Masalassa asuin seurakunta yhtymän talossa hiace ja prätkä kyydissä husseni 400 WR Enduro sieltä kuljin töihin ja aamulla 5 töihin suunnilleen ja töistäpoisn 4-5 maissa siitä masalaan ja vieläajoin illaksi pelaamaan järvenpään tekojäälle lätkää Olin kämpillä Masalassa noin 22 paikkeilla siitänukkumaan muutamiksi tunneiksi ja taas aikasin töihin
Kusipäitä jos tuli haudattavaksi sadisteja ja mengeleitä kapo hoitajineen. Katsoin krematorion kylmäkaapissa kylmän kolkkoja kuolin naamioita löivät elukoita uuniin mitä kaksi vierekkäin oli. Sanoin vielä niille että ottakaa vuoteenne ja käykää.
Nousi ne vielä uunissakin istumaan ja heiluttivat. Huuto on niin hirveä että tekisi ne vielä kerran mieli ottaa uunista ulos. Haha haha haha .
No olenhan hautausmaan mies ja tutullanikin on hautaustoimisto keravalla. Raha meille hauta teille meillä on varmaa tuloa ja työt ei lopu meiltä. Miksi tekee paskaduunia ikänsä saa talon mökin auton sitten onkin jo aika sairastua ja kuolla muut kerää potin.
Rahaa saa helpommallakin ei kaikki rasita itseään paskaduuneilla. Minäkin olen ollut rakennuksella töissä elannon kaupparakennuskin tehtiin nyt sekin purettiin vaikka siinä olikin basaareja missä ulkomailla käytte. Mikä on keravassakin ja miksi annatte tuhota kaiken vanhan pankaa nyt saatana grynderit kuriin jos ne paskaa tekee.
Anttila rakennettiin keskustaan nyt sekin oli viimeksi puolittain tyhjä. Prisma vieressä ja jonkun matkan päässä city market ja nyt tuli taas uusi kauppahalli rakentamamme elannon hallin paikalle. Miksi ei vanhat keravalaiset tee mitään asioiden eteen, millä saatanan oikeudella rahalla saa tehdä mitä vaan. Toiset rakentaa ja grynderit purkaa tehdäkseen paskaa tilalle.
Toki jos on rakennukset niin huonossa kunnossa niin sitten sen ymmärtää purkamisen.Vanha kerava tuhottu täysin kun JUMALA on vienyt ihmisiltä ällin kokonaan. Ajetaan autoilla kauppahallista toiseen muutaman sata metriä.
Minä suosin pikkukauppoja missä oli Kalevassakin asunnon haltijan M isän sisko M J. Kävin mielelläni siinä kaupassa missä tosiaan oli nuoruuden tuttukin. On siinä aina aikaa vaihtaa pari sanaa kuulumisia.
Kävin jouluna hautausmaalla oli siinä M.J veli ja M. ja M. isä Rauno ja minun Isäni vierekkäin . Odotin Ranen haudallekkin sukua katsomaan hienoa erikoista mersun keula hautamerkkiä. Mikä Ranen haudalla oli en ole koskaan nähnyt noin erikoista hauta muistomerkkiä.
Ikävä tulee hautausmaalla niin kavereitani kun myös vihamiehiä. Pitäisi sopia kaikki riitansa elinaikanaan. Helpottaa se kummasti elämää kun on kaikki synnit sovitettu enköhän minäkin ole elämässäni kärsinyt tarpeeksi muidenkin syntien puolesta. Lukekaa tarinoitani ja viisastukaa.
Jumalan siunausta koko ihmiskunta ellei nyt kaikki tuuperru jumalan tahdosta. koro koro ja uutta virusta pukkaa. Meneekö kaikki koko ihmiskunta loppuisi ihan kaikki ei kiveä kiven päälle jää.
Näin todella elävän unen maailmanlopusta kävelimme siskoni Reijan ja tyttärensä Lauran kanssa raunioissa. Katsoin herättyäni ikkunasta oliko se jo alkanut maailmanloppu eikä mitään sama jatkui vaan. Sitten alkoi kyllä koronavirus onko tämä mailmanlopun enteitä. Jos tulee uusia viruksia maailmalle ettei lääkkeetkään auta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti