tiistai 5. tammikuuta 2021

Silmäni on tas huonona vasen silmä ikäänkuin olisi siinä joku harso päällä. On myös jalkateräni pahana itsestään meni pari yötä sitten kipeä ja turvoksissa.

 Kaikki on varmaan lääkkeistä johtuvaa lohjan lääkäriltä tuli todiste postissa että TSH arvot olleet vuosia koholla on ne kilpirauhasarvot tod. näk. LITIUMISTA JOHTUVAA. LISÄKSI OLI  NEFROGEENINEN DIABETES INSIPIDUS LITIUMIN TODENNÄKÖISESTI AIHEUTTAMA.

Oli pari yötä sitten jalkateräni aamusta kipeä ja pahasti turvoksissa en tiedämistä johtuvaa epäilen vaan kaikesta lääkitystäni. On osaston naislääkäri E.E tiputtanut LITON mionimiin mutta se on myöhäístä oplen kaikki jo bogiini kirjoittanut miksi alkoivatminua myrkyttämäänlääkkeillä ja vielä venäläistä lääkäriä käyttäen. Kuka ei tunne minua yhtään saatanan ryssät menisivät omaan maaahansa myrkyttämään vaikka omia urheilijoitaan kun eivät päässeet edes Dohan kisoihin kamatouhujensa takia.

Pahin on että pakottivat minut ottamaan kuulemma verenpainelääkkeen mistä meni silmäni huonoksi. Tulikin heti kun ääntä pidin uusi verenpainelääke minulla ei ole ollut paineissani mitään hankaluutta. Jäi silmäni huonoksi vasen silmä pahempi semmoisia mustia palloja meni silmissäni. Ne on jääneet vähemmälle mutta vasemman silmän harso jäi silmiini. Häiritsee jokapäiväiväistä elämääni, kävimme J. hoitajan kanssa järvenpään silmäasemalla oli outo silmälääkäri kun piti sen kaksi kertaa laittaa laajennustipat silmiini.  Vanha äijä ei hyvä ollenkaan puhui se lääkäri mielenterveydestä vaikka oli silmistä kysymys.

On ihmiselle silmät tärkein aisti kädettömänä vielä pärjää muttei silmien menetyksestä. Kumma että määräsi talon lääkäri minulle tommoisen verenpainelääkkeen puhumatta minun kanssani olleenkaan eikö ole suurta kusetusta tässä talossa kaikki.Huumeet hallitsee talossa henkilökunta paapoo vaan huumeväkeä kama kulkee nistien mukana jatkuvasti kun saa ne ulkoiluluvat heti takasin. Työluvat yksikin hyväkäs sai aina heti käryjensä jälkeen. Onhan täällä suurin osa nykyään huumeiden käyttäjiä osastolla 30 oli huumeongelma sama täällä osastolla 20 oli pari kertaa huumeongelma. On heti osaston ilmapiiri perseellään kun huumeita liikkuu on kamankäyttäjät niin umpikieroja. Tulee siinä muitakin lieveilmiöitä osastoille valehdellaan kieroillaan kaikkkea huumeet teettää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...