tiistai 5. tammikuuta 2021

Silmäni taas pahat heti aamusta johtuen myös huonosti nukutusta yöstä huomaan sen vaikuttavan silmiini. Jalkateränikin on kipeä ja turvoksissa en tiedä miksi.

 Kummasti vaikuttaa uneni silmiinikin olisiko sitten niin että väsyneenä korostuu silmäoireeni. Olen huomannut ennenkin väsymyksen vaikutuksen silmiini tarkennus ainakin kärsii ei reagoi silmä niin nopeasti.

P. hoitaja laittoi myös äsken ideal siteen kipeeseen oikean jalan jalkaterään ja nilkkaan. Kun oli pari päivää sitten nilkka aamusta kipeä ja turvoksissa herätessäni en kyllä yhtään muista sitä jalkaterää satuttaneeni. On ihan vaikea kävellä jalalla on se turvonnut lisää viimeyönä. Toivotaan nyt että idealside rauhoittaa tilannetta kun tukee se jalkaterääni. Nyt tuntuu ainakin idealside hyvältä kenkä ei nyt mene jalkaan täytyy vaan kävellä sisällä siteen kanssa. En kyllä saanut ilman sidettäkään eilen saapasta jalkaani.

Mitähän toi mieshoitaja V. sanoi että olisi naislääkärimme E.E konsultoinut peijasta jostain asiasta. En kyllä peijakseen lähde hevillä en sieltä ole saanut apua oikeasti sairastaessani. 

Eivät ottaneet kerrankaan sisään vaikka oli tulehdus päällä enkä meinannut kävellä pystyä piti mennä koisonrantaan sekopää paikkaan oli kamera huoneessanikin puhuivat siihen yöllä tulevan jonkun hullun ja minut siirretään muualle tuli siihen joku tyyppi yöllä sanoin että nuku siinä patjalla lattialla minä nukun sängyssä jos vaan kivuiltani pystyn. 

Aamulla kahvipöydässä Hanskin ja parin muun kaverin kanssa seurustellessa sanoi Hanski että oli kämpikseni raiskannut siinä vieressä istuvan elinkautisvangin muijan, meni raiskaajalta kengän nauhatkin solmuun niitä plaratessaan  sekosi se niin pahasti katsoin raiskaria vähän tiukasti . Häipyi raiskari kun pieru saharaan eikä sitä enään näkynyt koisonrannassakaan. Olisiko hirteen mennyt peloissaan kaveri,  on se niin rankka juttu kun kaveri paukuttaa elinkautista ja muijansa raiskataan

Hanski kyllä minut tietää että käy aika pöllytys kuin minä hermostun panin sen aikana alppikadun rälläkänkin sekasin heitin telkat ja mikron oliko se nyt kolmas kerros katuun parvekkeelta. Ostin pojille kunnon ehjän telkan kun heittämäni oli vähän epäkuntonen. Otin rälläkössä vähän viinaa ja meni muisti hermostuin kun yksikin nuori kaveri oli huumepiikki käsivarressaan aamuin illoin ja sen serkku lainaili minulta rahaa eikä meinannut maksaa velkojaan. Aina tapahtuu kun muisti minulta menee viinasta.

Mitähän toi nuori hoitsu kaveri V.  sanoi että olisi E.E lääkärimme konsultoinut peijasta asiassani en kyllä mielelläni peijakseen lähde on siitä talosta niin huonoja kokemuksia. Rautoihin olen siellä joutunut muita autellessani. Niinkun pahin Jammu Siltavuoren pilaamaa Reijoa autellessani nikinmäen attendossa saunotin Reijoa ja siivoilin sen huonetta auttelin sitä monella tavalla. Tulikin kytät ja lanssi attendoon ja minut rautoihin Peijaksen kellariin.

Siksi en sinne hevillä lähde oli mikä vaan minulla. Nähtiinhän se tosta nenäverenvuodostakin kun rikkoivat vaan rustoa nenästäni jäi siitä tukkoisuus nenääni vasen sierain on ihan tukossa sen operaationsa jälkeen. Sanoi lääkärimme E.E että tekivät jonkun reijän rustoon. 

Seuraavana päivänä sainkin avun vuotoon meilahdessa kolme mukavaa tyttölasta operoivat nenäni en edes muista mitään koko operaatiosta. Mutta hyvin hoitivat hommansa kun verenvuoto loppui siihen. Pääsin taksilla takasin ohkolaan ja kondis oli taas hyvä laihduin aika paljon siinä sairastellessani ja tehot hävisi jumpalta mutta äkkiä sain ne palautumaan. 

Mitähän helvettiä nämä taas juonii kun konsultoi lääkärimme peijasta miten taas minulta mitään kysymättä. Joku juonihan näillä taas on niinkun nenäoperaatiokin peijaksessa eivät saaneet noin isossa sairaalassa vuotoani hoidettua, ei niillä ollut mitään asiaa murtaa rustoa rikki. En kyllä muista puhuivatko lääkärit peijaksessa mitään mitä tekivät minulle siellä. Mikään mukava ei ollut operaationsa sattui niin saakelisti ruston rikkominen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...