tiistai 12. tammikuuta 2021

Väsyttää minua kovasti kun yöllä heräilin muutaman kerran. Jaksoin kumminkin lähteä järvenpäähän röntgeniin huono homma sekin oli kun otti vaan kuvat jalkapöydästä ja kipu on tossa nilkan palloluussa vai mikä toi nyt on.

 Pyysin röntgen hoitajaa ottamaan nilkasta kuvan kun siellä varmaan vamma on. Sanoi muija ottavansa vaan jalkapöydästä kuvat. Miksihän kun minä parhaiten tiedän vaivani  syyn,  paremmin kun vieras lääkäri tai sitten hoitsu. Onhan toi ihmisen homo sapiens anatomiakin tuttu kun piti minun aikoinaan lähteä  urheiluhierojan hommiin.

Mietin menenkö töihin tänään vai potisinko jalkaani ja toki silmiäni on vasen silmäni pahana semmoista haituvaa menee  näkökentässä. Ja välillä menee mustia palloja silmissä on noi vaivat häiritseviä, jokapäiväistä elämää häiritseviä asioita. 

Lähdimme yhdeksän jälkeen järvenpään tervariin tulimme jo noin 10,30 pois sieltä.Toivotaan nyt etten liikaa avautunut hyvinkään hoitsulle kun puhuin sille elämästäni. Tuntui kyllä ihan fiksulta tytöltä kuunteli se juttujani.

Tulee juuri radiosta briteistä on siellä paljon korona virukseen sairastuneita. Mitenhän pohjois korealla menee en ole kuullut sieltä mitään on siellä kuri ja herran nuhde. Tommoisesta minä tykkään pitää kuri olla viimesen päälle.

Siellä ei varmaan kukaan tee paskaa nistit eivät sekoile ja hakkaa mummoja keskellä päivää. Kyllä minunkin pitää päästä johonkin rakkauden maahan. Missä kokisin rakkauden vaikka afrikkaan asumaan. Pois täältä hirviöiden maasta suomesta on tämä minua kohtaan niin paha kansa ja paha maa.

Onneksi on noita ulkomaan kavereiden mestoja pizerioita ja kapakoita,  viihdyn niissä paremmin kun suomalaisten pölvästien mestoissa. Saan ulkomaalaisista hyvää kohtelua missä vaan liikunkin. Nyt päikkäreille kun väsyttää minua siksi voi silmänikin olla huonot kun olen senkin huomannut väsymyksen vaikutuksen silmiini. Saa tarkentaa koneellakin silmiä vähän väliä kun tulee tommoinen toinen näyttö tohon ruudulle. Onkin ollut pitkään silmäni oudot täytyy nyt odottaa sitä silmäleikkausta kaihista puhui silmälääkäri, kenen en anna kyllä silmiini kajota oli vanha äijä ja aika tumpelo kun tutki se silmiäni. Pari kertaa piti sen joitakin tippojakin laittaa silmiini silmäaseman lääkärin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Hoitaja kehui minua mukavaksi kaveriksi. Mukava on ottaa kehuja vastaan ovat sitten tosissaan taas ei.

 Ei minullakaan ole mitään vastaan näitä hoitajia. Rankkaa työtäänhän he tekevät kun on potilaat vaikeitakin. Yksi nainen on hirveä hoitajil...