Ei ollut oikein lenkkeily fiiliksiä kun syöttivät minulle LITIUM lääkettä venäläinen mieslääkäri sen minulle määräsi lukekaa mitä sairastumisia siitä tuli ainakin lohjan lääriltä tulleen kirjeen mukaan oli siellä tapaamisessa osaston ylilääkäri S.V en viitsi nimiään laittaa kun täällä ottivat kuulemma nimien takia koneeni pois kuukaudeksi mutta kun valitin hallinto-oikeuteen valviraan ja potilasasiamiehelle. Sainkin koneeni takasin selittivätkin sitten että hoidollisista syistä koneen ottivat pois kun yöllä kirjoittelen.
Toinen lääkäri oli lohjalta erikoislääkäri M.F jolta tuli kirje että talosta omahoitaja oli sanonut etten juo enään päivällä niin paljon enkä kuse yöllä. Täyttä paskaa ovat antaneet tietoa lohjalle juon samalla lailla ja sorsani on täynnä harvase yö.Toivotaan nyt että meni puheluni perille lohjalle kun soitin sinne ja kerroin kaiken miten minulta oli pimitetty myös TSH kilpirauhas arvot, olleet koholla vuosia tod.näk.LITIUMISTA JOHTUEN. Selittivät vaan osastolla 30 jatkuvasti että ei minulla ole hätää kun kusi ja verikoetta minusta otetaan jatkuvasti.Olin kipeä toista vuotta pahat vapinat raajoissa kovat päänsäryt yöllä pahimmat, seksi halut ja kyky vietiin, unet oli huonot kun en lääkkeillä pysty nukkumaan häviää minulta niin sanotut eläimen vaistot silloin.
Verenpaineet heilahteli sinne tänne. Kyllä se on sairasta jos ei ole lapsille pahaa tehnyt niin harrastetaan täällä hullujen huoneilla kemiallista kastraatiota lääkkeillä. Nuoret miehet itkee kun ei sperma tule eikä toisilla pelaa mikään seksi hommat. Leponex veto veks sanotaan piireissä luin googlaten leponex lääkkeestä on se hirveä myrkky niin kun minulla mennyt LITIUM myöskin määräsi venäjän lääkäri myös minulle RSPERIDON lääkityksen. En ole vähään aikaan nähnytkään sitä venäläistä lääkäriä nuorta miestä.
On kuulemma talosta lähtenyt myös minulla ollut osasto 30 venäläinen naislääkäri. Hyvä jos tulisikin suomalaisia lääkäreitä taloomme kyllähän suomalainen tuntee suomalaisen parhaiten. Olisi nyt uskovaisia hoitajia muttei ketään uskossa, lääkettä vaan naamaan sen ne osaa uskovaiset ottaisivat syliin potilaan ja hoitaisivat JUMALAN RAKKUDELLA POTILAITA.
Tälläkin osastolla tuntuu olevan aika ilkeitäkin toiset hoitajat. Näkee naaamasta kun lakkaa saamasta. Minäkin sain nuoren naisen T.Ö rakkudellani pois sähköhoidosta. Meille syttyi rakkauden tapainen yhdistyminen. T.Ö oli niin vaikea hoitoinen ettei sille mikään auttanut muu kun sähköhoito mistä sain sen pois.
Miettikää miksi minua myrkytetään kun parannan ihmisiä JUMALAN RAKKAUDELLA. Miksei hyvät ihmiset tee mitään hyväkseni antakaa minulle asunto ja rahaa niin saatte vastineeksi RAKKAUTTA. OLEN PARANTAJA JUMALAN ARMOSTA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti