sunnuntai 14. helmikuuta 2021

Päivä on pitkällä käy aika pitkäksi minulla ei mitään tekemistä ole. Onneksi olen alkanut ulkoilemaan pitkän sairasteluni jälkeen, vasen silmäni on aika pahana verhoa menee silmässäni ulkona pahempana.

 Semmoinen vaalea harson tapainen menee silmässäni vasemmassa pahempana. Pitäisi nyt päästä kunnon tutkimuksiin en luottanut järvenpään silmäasemaan lääkäriin, oli se niin kummallinen tapaus. Pääsisin nyt vaikka meilahteen hoidettavaksi. Sain siellä heti avun kovaan verenvuotooni nenästäni, mitä eivät peijaksessa saaneet hoidettua mitä todella ihmettelin. 

Kysyinkin lääkäriltä kuka tunki jotain puikkoa nenääni niin että rusto vaan rutisi kysyin teetkö minulle lopotomiaa. Kysyin ohkolassa osasto 20 naislääkäriltä mitä ne teki nenääni peijaksessa sanoi E.E naislääkäri että jotain ruston läpi menivät. Jäi se minulle auki koko peijaksen homma, miksi rustoa piti rikkoa nenäverenvuodon takia.  Jäi siitä ikävä vaiva minulle kun on vasen sieraimeni täysin ummessa. Mitä peijaksessa runnoivat väkisin sattuen niin perkeleesti.

No olenhan nyt kirjoitellut paljonkin tästäkin asiasta mutta ei voi liikaa puhua asioista mitä paskaa saan ottaa vastaan. Olen ihmetellyt miksi minua rääkätään kaikissa hoitopaikoissa missä olen kierrellyt.

Kauheuksia saanut ihan kokea attendossa missä autoin Jammu Setä Siltavuoren pilaamaa Reijoa jouduin sieltä rautoihin peijakseen miksette jengini kosta niille sadisteille. Otin aina auton kilvistä rekisteri keskuksesta selville osoitteet ja siitä himaan puhuttelemaan ja vähän muutakin ymmrrätte varmaan yskän.

Minähän vaan merkkaan muut saa hoitaa hommat. Se on korkeamman kädessä mitä niille tapahtuu. Kummallisesti viholliseni vaan häviää johonkin, hukkuvatko suohon vai mitä niille tapahtuu.

No ei varmaan mitään pahaa saavat vaan miettiä pahoja tekojaan mitä minulle ovat tehneet, monessa paikassa. Hirveyksiä tosiaan nikinmäen attendo, lottakoti hyrylä,  hiidenpelto vihti,  syväpuro yhteisö liljendalissa. Kaikki outoja paikkoja jengiä autellut joka paikassa ja saanut henkilökunnan vihat päälleni.

Kysynpä vaan miksi näin on kun attendossakin minusta tykkäsi demetikkokin hieroin sen päätä sanomallani ranskalaisella hieronnalla ja seurustelin sen kanssa. Hoitajat olivat hirveitä sielläkin dementikko T. itki kokouksessa kun minua psyykkasivät hoitajat lukekaa siitäkin tarinaa olen siitäkin paikasta kertonut paljonkin.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...