perjantai 12. helmikuuta 2021

Aamusta tarinaa ohkolan sairaalasta. Heräten ekan kerran jo kello 2.58 siitä nukkuen kello 4.30 asti, sellijumppia tekemään heti aamusta heräsi siinä kunnolla.

 Kirjoittelin yöllä kynällä tarinaani kun konetta ei vissiin oikein saa käyttää hiljasuuden aikoin kello 23-6 välillä ainakin minulle tui kerran sanktiota vaikka koneeni pois otto alkuun olisi ollut siksi kun olin kuulemma haukkunut henkilökuntaa blogissani. Valitin hallinto-oikeuteen, ja valviraan sekä potilasasiamiehelle koneeni pois oton kuukaudeksi. Sainkin heti valitteluni jälkeen koneeni takasin. Sitten sanoivatkin että hoidollisen puolen takia ottivat koneeni kun kuulemma yöllä olin kirjoitellut. Aika oudosti muuttui juttu,  hovissa muuttui sanottiin ennen piireissä.

Olin kussut taas sorsani täyteen vaikka osastolta 20 lähtikin värää tietoa lohjan sairaalaan missä kävin ihan erikoislääkärin juttusilla ja tuli minulle väärin perustein minirin lääkitys minkä sairauden aihuttivat lohjan lääkärin mukaan LITIUMILLA 1800 mg  sekä toinen sairaus  TSH  KILPIRAUHASARVOT KOHOLLA OLLUT MONTA VUOTTA MIKSEIVÄT MINULLE INFONNUT MITÄÄN OHKOLAN TALOSSA PIMITTIVÄTKÖ TIETOJAAN MINULTA. 

Kyllähän ovat varmaan pariin vuoteen katsoneet labrojen tulokset osastolla 30 puhuivat joka päivä kun valitin vointiani lääke jonossakin että otetaanhan sinusta kusi ja verikokeita jatkuvasti. Miksi minua huijasivat noinkin tärkeässä asiassa pitäisihän nämä saada tilille vedettyä tekosistaan. Ylilääkäri talossa on vastuussa alaistensa tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

Ihmettelin kovasti kun tuli nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystautiin lohjalta kirje missä lukee. Että potilaalle aloitettu Minirin 60 mg yöksi. Soitettu ja keskusteltu potilaan omahoitajan kanssa. Potilas hyötynyt lääkityksestä, yöllinen virtsaaminen selvästi vähentynyt, juomisen määrä myös vähentynyt. Miten nämä ohkolan sairaalan henkilökunta saa tommoista paskaa puhua potilaan lääkityksistä ja voinnista.

 Mikseivät minulta kysyneet asiaa kun on sorsani täynnä melko joka aamu. Suutani kuivaa jatkuvasti nenäoperaation jälkeen pahemmin siksi juon paljon ja putsatakseni elimistöäni. Sanoi lohjan sairaalan hoitaja minulle puhelimessa että tottakai juot ettei käy munuaisiin ja maksaan kuivuminen.

 Kun yksikin saatana mies hoitaja J.osastolla 20  sanoi etten saa ottaa huoneeseeni vettä yöksi. Miettikää nyt näitä hoitajia miksi näin on. Pääsi yksikin kaveri siviiliin,  taisi kaveri hatkata pari kertaa ja kehui painineensa poliisienkin kanssa reissuillaan. 

Eiköhän kaverikin ollut kamapäitä niitähän talossa paapotaan. Muutamat muutkin kamanistit ovat päässeet pois sairaaalasta yksikin seko hatkasi ulkomaille asti tuli vissiin maitojunalla takasin kehui oikein reissuaan. Miksi paapotaan huumeväkeä talossa ja minua pelkkää alkoholistia kidutetaan kaikella tavalla pakkohoidoilla ja pakkolääkityksillä.

Oli täälläkin osastolla 30 jatkuvasti kamaongelmaa ja myös osastolla 20 oli huumeongelma pari kertaa. Kundeja melkein talutettiin sielläkin kun niin sekasin olivat. Onneksi kamapäät ja yksikin ulkomaan poika kuka löi juuri edesmenneeltä S.P leuan  paskaksi ihmettelen taloa kun ei kukaan kostanut sille kun oli S.P vanhanliiton miehiä. 

Toki rikkoi se silmälasini tulemalla ruokajonoon takaapäin ottaen minua kiinni ja siinä räpsähti lasini rikki. Sovimme asian ei huomannut S.P minulla laseja mitkä roikkuivat rinnallani kotelossa. Oli ne niin sanotut tiimarin lasit,  muutaman euron lasit mutta minun ykköslasini kumminkin. 

No tuli S.P läheiseksi ennen kuolemaansa panin käteni sen päälle osastolla 30 ja siunaisin kaverin muuttui sen tyyli täysin koki kavéri JUMALAN rakkauden kysyinkin siltä että onko JUMALA KOSKETTANUT SITÄ. Kuolikin kaveri aika äkkiä sen jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...