lauantai 13. helmikuuta 2021

Tarinaa täältä ohkolan sairaalasta. Tiukkaa lusimista tämä on pahempaa kun linnoissa, missä olen ollut 12 kertaa en koskaan ole palikka osastolla ollut.

 Kumma kun minua uskalletaan rääkätä väkisin hullujen huoneella linnoissa kaikki kunnioitti minua kaikissa linnoissa. En mitään ole talossa vetänyt muutaman kerran kokeillut mömmöjä eikä ollut ne minun juttujani. Ei vanha liitto halunnut että Kai poika kamoja vetäisi. Siviilissä aina jäin tyhjän päälle ja viina kuvioihin  ja taas takasin taloon missä pärjäsin hyvin. 

 Riihimäen keskusvankilassakin olin vankiohjaajan tittelillä lusimassa vedin pojille korikset vintin aulassa. Piti minun laittaa A ja B ryhmät oli vetämäni korikset niin suosittuja. 

Pamputkin vaan veivät meidän kentälle eivät edes jääneet vahtimaan meitä,  kun olen aina  sanonut että koris on herrasmiesten peli. 12 kertaa olin linnoissa siellä täällä kiertelin muutamissa taloissa. Leireille aina pääsin vaikka ekalla tuomiolla 17 vuotiaana jouduin nokalle karhunkoppiin kellariin. Olihan sekin kokemus sinänsä tulihan sekin paikka nähtyä ja kierrettyä.

Seutulassakin olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa vedin siellä kaikki kisatkin,  voitin kahtena vuotena tenniksen mestaruuden. Olenhan näistä kertonut aikasemminkin mutta jos tulee lukijoita tässä vaiheessa sivulleni löytää täältä uuttakin tekstiä.

Minä nyt valotan tässä vähän olenko mielisairas vai mitä mieltä on suuri yleisö. Kolmos antenneja aloin ensimmäisenä varmaan laittelemaan. Olimme huoltomiehemme Salonrannan Jarmon kanssa aikaamme edellä kolmosen suhteen Jampalta sain kartan missä oli ympyröity missä näkyi kolmonen. Oli niin paljon katvealueita vielä silloin. 

Kolmoskanva aloitti lähetyksensä Espoon lähettimestä 1. joulukuuta 1986 Laittelin monta vuotta omakoti taloihin antenneja eli jokunen niitä tuli laitettua. Faijankin pää pelasi vielä noihin aikoihin eivät saaneet saatanan Mengelen lääkärit isääni pyöritettyä. Epäilen että Hangon kunnan lääkäri pelästytti isäni käydessään liikkeessämme keravalla. Helvetti elämäni jos on pilattu saatanan  lääkärin homon  pojan takia.

Jäi vaan mieleeni nuorena poliisin varoittelut siitä homosta tulevaisuudessa. Harmi kun meni minulta varmaan vaimo Ruotsin kielinen Monica kuka ei huora ollut siksi tyttöön rakastuinkin. Käsi kädessä kuljimme Monican kanssa pitkin tammisaarta. 

Ei muuta meillä ollut kun rakkauden kieli minä en puhunut ruotsia eikä Monica suomea. Mutta onnellinen olin tommoisen enkelin suosiosta. Sääli kun elämäni on pilattu onneksi ei ole minulla perhettä enkä usko pojankaan minun olevan kun ei isäänsä rakasta. 

Vaikka äitinsä huoratessa otin pojan ja hoidimme isäni kanssa poikaa isä tiputti pojan lattialle päälleen keittiön pöydältä sen hyppiessä pöydällä nostin tajuttoman pojan sänkyynsä isäni vaan tuumasi että huoran pentu paijasin poikaa sen makaessa sängyssä ja siitä se vaan piristy ja ei mitään tullut sille.  

Miksi minut on hylätty ei ole kavereitakaan minulla sukulaiset eivät välitä ei ole ketään rakasta minulla. Olen ihan yksin maailmassa tältä tämä elämäni tuntuu niin paljon ovat ihmiset minua kiduttaneet että odotan ihmiskunnan tuhoutumista ja sukupuuttoon kuolemista.

 Vanha liitto on kuolleena ketkä olivat minulle veljiä sekä Isiä linnassa kun linnassa. Ikävä on niitä ystäviä vanhoja ja nuoria työkavereitani ja pelikavereitani linnoista. Hullujen huoneella saan olla venäläistenkin myrkkylääkkeillä mitä on venäläisen mieslääkärinkin määräämä LITIUM LÄÄKE mistä olen sairastunut miksi minut halusivat myrkyttää kun terve olin. Menee vielä Myrkky OLANTSAPIINI  sekä ABILIFY 20 MG SEKÄ FELODOPIN 10 MG.  

Millä saatanan oikeudella minua myrkytetään ryssienkin toimesta minulla on hyvä kaverikin Venäläinen Vadim ketä voin sanoa veli Venäläiseksi kun se mukava kaveri on.  On kyllä perkelettä että on herkkiä mielenterveys ihmisiä Venäläiset lääkitsemässä,  luuleeko nämä lääkärit venäläisetkin että voivat he tehdä minullekkin mitä niitä huvittaa sitä enemmän kusessa ovat mitä enemmän minä kärsin. 

On minulla suora yhteys Linnojen  Mafioideni kautta ja meitä on paljon koko maailma seisoo takanani.Tulette vielä kaikki myrkyttäjäni tutustumaan helvetin esikartanoihin kun alkaa aikanne tulemaan me nauramme vieressä kun ette uskalla edes kuolla kun tiedätte helvettiin joutuvanne. 

MINULLA ON OMIA LÄÄKÄREITÄ JA HOITAJIA SIELLÄ TÄÄLLÄ HOITOPAIKOISSA. NE EIVÄT KUVIA KUMARRA TIETÄVÄT NE HERRAN TIET MITKÄ ARVAAMATTOMIA OVAT.

OLENHAN HELVETIN ENKELI HAUTAUSMAAN MIES. OLI MINULLA ESPOON HAUTAUSMAALLA KAKSI UUNIA VIEREKKÄIN KUSIPÄILLE.

SÄÄLI MUTTA KUN JUMALA JA SEN POIKA EI TYHMIÄ OLE ITSE OLETTE TIENNE VALINNEET. 

Ymmärrän jos ja kun noita huumeiden käyttäjiä myrkytätte mutta kun tässä ohkolan talossa tunnutaan paapovan huumeväkeä.  Jatkuvasti yksikin paloi kamoistaan ja käyttämisestään taas oli se hetken päästä töissä ja sama jatkui. Pääsi se kuulemma johonkin hoitokotiin. Kysynpä vaan missä mennään minä en vedä mitään olen käynyt kipeenäkin töissä jatkuvasti. 

Silmieni vienti oli vihoviimenen pisara minulle arvokkain ihmisen aisteista on silmät pakottivat minut ottamaan verenpainelääkkeen mistä uskon silmieni menneen huonoksi. Puhui lääkäri kaihistakin mutta ei se puhkea noin nopeasti noinkin pahana miksi minun silmäni menivät. Nyt on silmäni olleet sisällä paremmat mutta ulkona meni taas vasen silmä huonoksi. Semmoista verhoa ikäänkun menisi silmässäni. 

Toivon että paranisi silmäni ei mene enään se verenpainelääke mistä uskon silmieni menneen huonoksi. Kumma kun ei lääkäri ottanut puheilleen verenpainelääkkeestä olisihan sitä pitänyt potilaan kanssa sopia ja puhua mitä tehdään. 

Mittasi miespamppu P. paineitani viikon otin linnan miehen vaistolla kaikki paineitten tulokset ylös eikä ne hälyttävät olleet yläpaine pari kertaa yli 140 minkä ne pitivät rajana. Alapaine oli aina hyvä ja pulssikin oli aika hyvä.

 Puhuin että terveillä elämäntavoilla pystyy kyllä myös vaikuttamaan paineisiin. Kahvi pois, energiajuoma pois,suola pois,liikuntaa lisää ja vegaani ruoka mikä minulla menee. Pakottivat minut ottamaan verenpeinelääkkeen vaikka siitä kieltäydyin sadisteja sanon minä

.Minähän sen päätän eikä joku mengele mitä suuhuni laitan kun selittää hoitajat että lääkäri määrää lääkkeet. Venäläinen mieslääkäri kyllä pesi kätensä kun sanoi se suoraan että vieressä istuvat omahoitaja nainen M.M sekä mieshoitaja M. ja vielä opiskelija että määrää hän hoitajien puheille minulle LITIUM 1800 mg lääkkeet ja RISPERIDON lääkkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...