Heräsin kello 3.50 kusihätään nukuin vielä kello 4.35 asti. Heräsin nousin taas kuselle kusin sorsaani. Väsytti minua vieläkin menin nukkumaan ja nukuin aamu nessikahvien jälkeen kello 6.50. Vedin sellijumppia heti aamusta varjonyrkkeilyjä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia ei selkääni sattunut yhtään lankutukset. Vedin varjonyrkkeilyjä liikkuen jalat mukaan. Sekä monon nostoja korkealle ilmaan.
Teki hyvää vielä torkut aamusta menin oikein peiton alle vedän joka aaumu sellijumppia pysyy siinä lihaksisto kunnossa punnertelemalla etunojia ja lankutuksia tehden on ne lihaskunto liikkeitä. Vedän myös jalkakyykkyjä pari sarjaa 60 kyykkyä. Siihen vielä venyttelyt päälle kyllä kroppa taas kiittää kunnon jumpasta. Täytyy saada taas noi etunojapunnerrukset nousemaan 90 toistoon mikä meni yhteen aikaan kevyesti minulla.
Varjonyrkkeilyt ovat hyvää jumppaa liikkuen samalla iskuja tehden on ne hyvää liikuntaa. Nopeita sarjoja tehden suoria ja koukkuja. Teen myös muunneltua kataa monon nostoineen kuviteltua vastustajaa vastaan.
On hyviä aamujumpat alkaa veri kiertämään ja herää siinä kunnolla. Kohta onkin sitten aamupala kello 7.45 on pala. Siitä lääkkeille kello 8. on siinä aikaa ne ottaa. Minua harmittaa lääkkeitä syödä kun en ole mielisairas olen alkoholisti ja se on eriasia kun mielenvikaisuus. Vaikka sen sairaudeksi myönnänkin omalla tavallani. On viinapiru niin rankka tauti sen voittamiseen meni minulta noin 13 vuotta hoitoa, pakkohoitoa pahoissakin paikoissa.
Olen sairastunut venäläisen laittamasta LITIUMISTA pahasti lohjan erikoislääkärin mukaan ja osastonylilääkärin mukaan TSH arvot kilpirauhas arvotkin olleet vuosia koholla. Sekä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti tullut, LITIUMISTA varmaan johtuen.
Kusen yöllä paljon toki jos en juo enään iltapalan jälkeen en kusekkaan yöllä. Minua vaan janottaa öisinkin ja otan pieniä suullisia vettä kun herään öisin monesti.
Kävin tässä välillä aamupalalla alkoi taas tosi dorkan oloiset hoitajat vittuilemaan P. potilaalle sanoin P. ettei täällä saa puhua mitään hoitajat määrää mitä saa puhua. P. Heitti vaan T. naispotilaalle huulta niin heti alkoi yksi oikea älyn jättiläinen hoitaja sille huutamaan.
Mikähän näiden hoitajien älykkyysosamäärä oikein on tuntuu niin nuijilta muutamat hoitajat. Kyselee ne jatkuvasti mitä mitä ei oikein mene niille jakeluun mitä puhun. Aina ovat hoitajat puuttumassa minunkin puheisiini yksi mieshoitajakin sanoi ettei saa puhua semmoisia tuolla aulassa kun J. hoitajalle puhuin miten hoidin poikaani 7 ekaa vuotta kun äitinsä huora oli.
Pilasi pojan huora äiti elämääni pahasti masennuin pahasti vuosiksi. Ja jouduin hoitoon kellokoskelle monta kertaa, toki dokasin mikä teki tehtävänsä ja sekoilin jurrissa. Viinapiru riivasi minua pahasti nyt se on päästäni kuollut. En pysty rähinäviinoja juomaan tulee niistä niin huono olotila minulle. Lääke konjakkini kyllä meinaan ottaa, Wsop Hennesey konjakkia vihreä tee hunaja kuuma vesi ai että on se hyvä lääke minulle. Kun konjakista ei tuke köyhäksi eikä kipeäksi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti