Pari tuntia tuli tänäänkin varmaan ulkoiltua tekee pirun hyvää ulkoilu minulle. Kun on nenäni ihan tukossa ollut nenäoperaation jälkeen vasens ierain ollut tukossa peijaksen lääkärin lyömän putken jälkeen. Jätti se jonkun letku systeemin nenääni minkä ottivat seuraavana päivänä ohkolan hoitajat vissiin pois nenästäni.
Alkoikin verenvuoto heti uudestaan siitä mentiinkin ambulanssilla meilahteen missä heti avun sainkin verenvuotoon. Peijaksen kokoinen sairaala eikä saaneet yhtä verenvuotoa loppumaan. Satutti peijaksen lääkäri pahasti nenääni. Jäi siitä ikävä vaiva nenääni kun on vasen sierain ihan tukossa.
Epäilen kyllä osaston ja sairaalan ilmaa kun on minulla toinenkin sierain tukossa melko tarkkaan. Kummallista on sekin jos ojasta allikkoon jouduin kuin kellokosken sairaalassa todettiin vissiin sisäilma ongelma. On täällä kuulemma kuiva ilma mikä kyllä huomataan jos sairastuu porukka minä olen yliherkkä siksi minulle oireet puhkeaa helposti. Reagoin ja vaistoan ja näen erilailla asioita kun tavis jengi. Minulla on ollut kyky aina lapsesta asti uskon yliluonnolliseen.
Tutultani tuli meiliä että laittaisin sisään valituspaperia hoidostani liiasta Litium lääkkeestä mistä olen sairastunut kun ne lohjan lääkäreiden mukaan TSH arvot ovat olleet koholla vuosia ne on kilpirauhas arvot lukekaa tekstejäni olen paljon siitäkin kirjoitellut. Sama lohjan lääkärin mukaan on tullut minulle nefrogeeninen diabetes insipipidus vesitystauti puhjennut LITIUM lääkkeestä tod. näk.johtuen.
Katson nyt jos saisin hyvän lääkärin Baronasta ottamaan yhteyttä minuun saan heti terveen paperit varmaan siltä. Kun en ole mielisairas olen vaan alkoholisti keneltä on viinapiru päästään kuollut. Pitkä ja kivinen oli sekin polku mutta viinapiru kuoli päästäni. Toki olen ottanutkin konjakkia ehkä vähän liikaakin piri poikieni kanssa napostellessa. Pojat vetivät piriä, minä vedin konjakkia siinä kämpillä ollessani. En jaksanut poikia ihan selvänä siksi konjakki maistui minulle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti