Helvetti kun on vatsani ongelmallinen nytkin hyvä kun ehdin vessaan ulkoota. Pitää jättää taas kahvin juonti pois se on yksi mikä vatsani sekoittaa. On minulla vatsa ollut pennusta asti ongelmallinen. Nykyään varsinkin on toi olantsapiini yksi mikä panee vatsani toimimaan miten sattuu. Äitini oli kauhuissaan kun näki minun käyneen mökillä ulkovessassa ja verta tulleen perseestäni. Sanoin että pakottaa saastat mengele lääkärit isän myrkyttämään minua olantsapiinillakin. Mikä panee vatsani toimimaan miten sattuu ja verenvuotoa tulee siitä lääkkeestä.
Sanoin äidille että kostan vielä kaikille vaikka se olisi viimenen tekoni, ketkä elämääni tuhoavat isäni kauttakin. On elämämme pilattu lääkäreiden toimesta. Johtuuko kaikki homosta lääkärin pojasta nuoruudesta. Muuta en keksi miksi lääkärit pilaa elämäämme. Tuntuu koko suku kirotulta, minun elämäni on pilattu siksi pilaan kaikkien elämän ketkä pahoja ovat minulle ja läheisille olevat.
Kyllä täältä pitää päästä ulkomaille turkkiin tai johonkin muuhun semmoiseen maahan missä saan olla rauhassa. Pitää päästä minun viettämään ansaittua eläkeläisen päiviä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti