maanantai 15. helmikuuta 2021

Päivä taas mennyt ohkolan sairaalassa töissä ollen ja lenkillä kaverini M.H kanssa juuri tulimme sieltä.

Helvetti kun on vatsani ongelmallinen nytkin hyvä kun ehdin vessaan ulkoota. Pitää jättää taas kahvin juonti pois se on yksi mikä vatsani sekoittaa. On minulla vatsa ollut pennusta asti  ongelmallinen. Nykyään varsinkin on toi olantsapiini yksi mikä panee vatsani toimimaan miten sattuu. Äitini oli kauhuissaan kun näki minun käyneen mökillä ulkovessassa ja verta tulleen perseestäni. Sanoin että pakottaa saastat mengele lääkärit isän myrkyttämään minua olantsapiinillakin. Mikä panee vatsani toimimaan miten sattuu ja verenvuotoa tulee siitä lääkkeestä.

Sanoin äidille että kostan vielä kaikille vaikka se olisi viimenen tekoni, ketkä elämääni tuhoavat isäni kauttakin. On elämämme pilattu lääkäreiden toimesta. Johtuuko kaikki homosta lääkärin pojasta nuoruudesta. Muuta en keksi miksi lääkärit pilaa elämäämme. Tuntuu koko suku kirotulta, minun elämäni on pilattu siksi pilaan kaikkien elämän ketkä pahoja ovat minulle ja läheisille olevat.

Kyllä täältä pitää päästä ulkomaille turkkiin tai johonkin muuhun semmoiseen maahan missä saan olla rauhassa. Pitää päästä minun viettämään ansaittua eläkeläisen päiviä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...